#1 Skrevet Oktober 18, 2007 Mange plasser å velge i men er det noen plass det kan bli fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 Mange plasser å velge i men er det noen plass det kan bli fint? I lufte dekselet rett under park/tåkelysa looks nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2007 På s4'n min er den montert i luftkanalen nederst i fangeren. Ser den ikke før man er tett innpå bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2007 På den gamle audi 80'en min var kontakten plassert i innerskjermen. Fungerte faktisk meget bra, og var aldri noe problemer med skitt og lignende. Eneste problemet var å måtte huske å parkere med full sving, for å lette tilkoblingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg har plassert min på førersiden, i den nederste lufteåpningen slik at den er festet i undersiden av 'fangeren'. Fordelen med den plasseringen, er at den bare blir dratt ut når jeg rygger hjemmefra, hvis jeg skulle komme til å glemme den.. (Jepp, det har hendt.. *grem* ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2007 takker for svar!.. Da er den montert i innerskjermen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...