Nord-Trøndelag: Håvard Johansen

Anbefalte innlegg

Hallo !

 

Håvard Johansen

21

Frøsethåsen

Vw Golf 1.8

 

Har de seinere åran blitt ein skikkeli Audi å Volkswagenentusiast...

Mye takket være eldre søsken med audi s2 og s6 ! Det gjør noe med deg når du som 19åring kan kjøre Audi S6 med 270 hk til skolen.........

Kjøre for tia ein 85 mod Golf med motor fra ein a3 1.8, bremsa fra Gti og

girkasse/drivverk fra 3erGolf...den skal bli ganske strøken med tid å stunder.

I tillegg så har æ ein 90 mod Audi 200 20v turboquattro på gårdsplass`n t litt sånn finkjøring !

Ellers er jeg ofte ute å kjører på Steinkjer, så det er bare å rope ut hvis det er samling noe sted elr noe sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen så my t klubben... Bra d kjæm nå nye ansikta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen!

Bærre å følg med på lokallagsforumet,så kjæm d vel nå info om kor og når neste møte ska arrangeres.

 

 

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp...

Btw: torgeir nævnt nånn ting idag om at du skaffe skiltplata ? syns næsten golfen fortjene d...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gi oss nå bilda tå bil'n å da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D bilde funka dåli her iværtfaill, rødt kryss bærre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen inn i lokallaget :)

 

Endelig en med en skikkelig bil :D

Har venta på en 200tq :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen :D

Den 200'en, er den hvit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her e nånn bilda av Golfen !

1449204-bilde4-dsc00300.jpg

Motor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallois Håvard! Skal på visning oppi Frøsetåsen på fredag med Block Watne. Er det en grei plass el? Husa skal stå ferdig rundt 1.April i Laura Kieler vegen vet jeg. Har bodd i Trondheim en stund nå, men blir godt å flytte nordover igjen da jeg opprinnelig er fra Inderøya. Tenkte jeg måtte høre om det var å anbefale å bo der!:) Har absolutt trua sjøl da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frøsetåsen er jo helt greitt det.. Ikke akkurat byens billigste alternativ da, men har du mye penger er det vel greitt å invistere dem i bolig der da... Det er jo forsåvidt nytt boligfelt da, så det er mye unge familier der.

 

Ellers så tror jeg at jeg vil anbefale kanskje å ha quattro visse dager om vinteren der også da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her en kamerat som bor oppi der, virker som en fin plass å bo! E6 blir jo enda lenger unna også når den nye åpner, men er støyskjerm der, så tror ikke det er noe mye støy. Quattro kan være greit noen ganger ja, men skal bo du i Laura Kieler veien er det jo bare den første kneika du må opp.. Han kompissen min har vel stortsett bare kjørt bakhjulstrekkere med utslitte bakdekk og kommer nå opp med litt sattsing :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frøsetåsen er en veldig bra plass å bo ! hehe, folk på steinkjer kaller den Gjeldsåsen av en litt "merkeli" grunn...;) rolig å bra strøk ! laura kieler blir gata nedenfor meg d da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her en kamerat som bor oppi der, virker som en fin plass å bo! E6 blir jo enda lenger unna også når den nye åpner, men er støyskjerm der, så tror ikke det er noe mye støy. Quattro kan være greit noen ganger ja, men skal bo du i Laura Kieler veien er det jo bare den første kneika du må opp.. Han kompissen min har vel stortsett bare kjørt bakhjulstrekkere med utslitte bakdekk og kommer nå opp med litt sattsing :P

 

hehe, geira jah.....der manta`n han for me e eit under at han kom opp me !!!!!

men æ hørt når han starta opp for å si d sånn....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hørdes d ja....men hainnj fikk utrolig nok sælt deinnj bil`n ferr 10.000 kr!!

Va itj akkurat strøken, ferr å sei d ganske mildt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.