#1 Skrevet Oktober 18, 2007 Hvem i Grenlands distriktet er bra på toning av ruter??? Og hva er normalt å betale for å få tona rutene på en passat stv?? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 Heisann Fredrik:) Pris ligger vel vanligvis på rundt 5000,- for alle vinduer.. (utenom frontvinduet) Ps: Alt bra med deg og madammen;) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2007 Riis bilglass har jeg hørt skal være flinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2007 Riis Bilglass ja, jeg har filma 2 biler her. 750 pr rute.... Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2007 Heisann Fredrik:) Pris ligger vel vanligvis på rundt 5000,- for alle vinduer.. (utenom frontvinduet) Ps: Alt bra med deg og madammen;) A.J. Heisann Andre!!! Joda alt står bra til med oss... Har invistert i ny bil så jeg lurer på om ikke det må bli litt mørkere ruter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2007 Takk for tilbakemeldingen.... Da skal jeg sjekke med Riis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...