Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg ny muttertrekker siden den jeg har ikke er bra nok.er en slik billigverson og skal kjøpe meg en orntlig.er det noen som har noen anbefalinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har god kvalitet på de produktene de har 10-års garanti på. Selv har jeg garasjen fullt av verktøy fra de, og det duger i lange baner! Garantert mange som vil si seg uenig... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk meget fornøyd med den dyreste fra Biltema, selv om det kanskje ikke er noe "skikkelig ordentlig" muttertrekker

Link

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det gjalds luft? Eller er det på strøm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Snap-On sin. Har 475Nm i moment og klarer minst seks biler før batteriet må lades (selvopplevd). Leveres med 2 batterier + lader og har visstnok evighetsgaranti. Eneste minus er at den er relativt dyr, ca 4500,-

51707.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt luft.har en som er kjøpt på torsov men den greier ikke og ta opp hjul bolter etter verkstedsbesøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den jeg linket til fra Biltem har 744nm, så den har klart å løsne det meste jeg har prøvd den på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Snap-On sin. Har 475Nm i moment og klarer minst seks biler før batteriet må lades (selvopplevd). Leveres med 2 batterier + lader og har visstnok evighetsgaranti. Eneste minus er at den er relativt dyr, ca 4500,-

51707.JPG

Til den prisen får man jo en 50 liters 3hk kompressor og en drøss med luftverktøy...

Selv har jeg kjøpt denne kompressoren som er på tilbud her(Trykk på kampanjeknappen):

http://www.mekk.no/treningskampanje.asp?ID=6&segment=4&session=

2000 for den pakken er ikke noe å si på akkurat. Er en to-stempels kompressor med to luftuttak, pressostat o.l., 3hk, 50L tank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt luft.har en som er kjøpt på torsov men den greier ikke og ta opp hjul bolter etter verkstedsbesøk.

Biltema sine gir mest for penga.

Dukker opp noen supertilbud hos TESS, KCL ol. innimellom som er greit å følge med på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingersoll Rand er kanonkvalitet. Men de er også dyre. Chicago Pneumatic er en rimeligere utgave som også er bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chicago Pneumatic er en rimeligere utgave som også er bra.

Deres nye RediPower serie har mye bra og er forholdsvis billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

USAG er også et meget bra valg.. Driftsikkert og kraftig... Men dog muligens litt dyr... Med gode rabatter på Tess kan det være et alternativ.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har den som er linket til fra biltema lenger oppe her.

funker kjempe fint til det jeg har brukt den til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berner sine luftverktøy virker på meg som har høy "bang for buck"-faktor. De er også veldig greie når det kommer til reklamasjon og reprasjon av verktøy. Handlet endel hos de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

USAG er også et meget bra valg.. Driftsikkert og kraftig... Men dog muligens litt dyr... Med gode rabatter på Tess kan det være et alternativ.....

Usag er eldre generasjoner av Ingersoll Rand.

Men IR 2135QTI eri hvertfall helt rå. Ca 2600+mva på kampanje nå.

Uslåelig 1/2"s trekker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usag er eldre generasjoner av Ingersoll Rand.

Men IR 2135QTI eri hvertfall helt rå. Ca 2600+mva på kampanje nå.

Uslåelig 1/2"s trekker

Hvor er denne kampanjeprisen? WEB eller butikk, link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irimo er bra og til en grei pris. Importeres av Snap-On Bacho verktøy norge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingersoll Rand er vel det beste/eller blant det beste du får av Luftverktøy. Får du sånt på kampanje er det ingenting å tvile på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den du låner bra nok eller?

Den er også kjøpt på kampanje for 695,- ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den du låner bra nok eller?

Den er også kjøpt på kampanje for 695,- ;)

Jo, den er meget bra, men tross alt på lån, og så fikk jeg kjøpt meg kompressor idag:) så jeg fikk kanskje litt lyst på "min egen":evil:

Tenkte kanskje at IR i IR 2135QTI sto for Ingersoll Rand, og da må det jo være en ganske bra pris..

Men 695,- for den jeg bruker, ser kanskje ikke behovet for en IR, da denne er bra nok for mitt bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TESS på Alnabru bør ha denne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til den prisen får man jo en 50 liters 3hk kompressor og en drøss med luftverktøy...

Selv har jeg kjøpt denne kompressoren som er på tilbud her(Trykk på kampanjeknappen):

http://www.mekk.no/treningskampanje.asp?ID=6&segment=4&session=

2000 for den pakken er ikke noe å si på akkurat. Er en to-stempels kompressor med to luftuttak, pressostat o.l., 3hk, 50L tank.

Det gjør man sikker, men det du nevner er jo ikke noe særlig å drasse på når man er ute og kjører, dessuten svarte jeg på trådstarters spørsmål FØR han spesifiserte om det dreide seg om luft eller strøm. Kvaliteten på du snakker om er vel sk kinakvalitet. Kjøp heller kvalitetsverktøy med en gang, så slipper du å irritere deg over at verktøyet går i stykker akkurat når du trenger det som mest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å kjøpte ny muttertrekker selv idag. TengTools RACE.. Skal fortelle det var forskjell på den og den gamle GeBe trekkeren jeg kjøpte sammen med kompressoren. Oppgitt til 590Nm på 6 bar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.