Anbefalte innlegg

Det gjør man sikker, men det du nevner er jo ikke noe særlig å drasse på når man er ute og kjører, dessuten svarte jeg på trådstarters spørsmål FØR han spesifiserte om det dreide seg om luft eller strøm. Kvaliteten på du snakker om er vel sk kinakvalitet. Kjøp heller kvalitetsverktøy med en gang, så slipper du å irritere deg over at verktøyet går i stykker akkurat når du trenger det som mest.

Kan jo bare bekrefte at jeg har byttet min Gebe kompressor av ovennevnte type en gang allerede...

Irriterer meg at jeg ikke kan få kjøpt kompressor for tilnærmingsvis samme pris OG kvalitet som det de koster i statene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med evt muttertrekker hvor mye luft de skal ha.

Hadde en sånn til 499.- med piper, og den var heilt ubrukelig!...... Så eg kjøpte en fra IR til over 3000.-.....og den klarte heller ikkje løse bakhjula..

Vel det var kompressoren som ikkje leverte nok. Slangen var for tynn, og i tilleg var den koplet til en regulatur som ikkje slapp nok igjennom.

Beste er å kople slange til muttertrekker rett i tanken i uttaket som ofte er på enden av tønna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.