#1 Skrevet Oktober 19, 2007 Reklame fra Audi, hvor de lager R8;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2007 Utrolig fin reklame, skulle ønske man så mer til disse reklamene på norsk tv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2007 det er en dog en porsche reklame, men den er også fin syntes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2007 det er en dog en porsche reklame, men den er også fin syntes jeg Dette er den beste Porsche reklamen syns nå jeg. Får en til å tenkte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2007 Dette er den beste Porsche reklamen syns nå jeg. Får en til å tenkte.. Jeg tenkte på nøyaktig den reklamen med en gang jeg så audi-reklamen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...