#1 Skrevet Oktober 19, 2007 Skulle rengjøre lmm'en med elektrospray, og ble litt nysgjerrig på det "hiddenkortet" som stakk opp mellom de to plastikkveggene (hiddenkortet satt i ca 85° i stedet for helt rett). Stakk fingeren inn for å kjenne forsikrig, men så (var forsiktig) knakk en av disse greiene på hiddenkortet (med en krets). Hvor kan jeg få kjøpt en ny, men uorignal lmm (et verksted snakket om at lmm ikke koster så mye lenger, siden de kjøper det inn fra en annen plass)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2007 De har ikke til din på Biltema da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2007 Biltema har ikke akkurat verdens største utvalg til vr6 utgavene... dessuten er det delenummer 021 906 462 jeg er ute etter. vet bosch har, spørsmålet er bare hvor jeg kan få kjøpt det.. aldri i verden om jeg kjøper ny, orignal fra vw butikken. da kjøper jeg heller fra tysk ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2007 hellanor har vel, billigere enn på vag.. mekonomen osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...