Problemer etter bytting av N75

Anbefalte innlegg

Bytta til N75J ventil forrige helg, ladet 0,9bar før, men nå lader turbo´n mer konstant 1bar, noen ganger 1,1bar.. Men hvis jeg ikke gir full gass på fullt trykk begynner den og hoste og fuske litt.. Virker som den får for lite bensin akkurat da, fuelcut.. Men syns er litt rart ettersom den er mappet/chippet til rundt 1,1bar..: klø :

Kan det være plugger, coilene eller LMM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta til N75J ventil forrige helg, ladet 0,9bar før, men nå lader turbo´n mer konstant 1bar, noen ganger 1,1bar.. Men hvis jeg ikke gir full gass på fullt trykk begynner den og hoste og fuske litt.. Virker som den får for lite bensin akkurat da, fuelcut.. Men syns er litt rart ettersom den er mappet/chippet til rundt 1,1bar..: klø :

Kan det være plugger, coilene eller LMM?

Kanskje du har en aldri så liten lekkasje en plass? Og når trykket økte, så var det akkurat nok til at luft slapp ut? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du har en aldri så liten lekkasje en plass? Og når trykket økte, så var det akkurat nok til at luft slapp ut? : klø :

Hmm, kanskje det.. Men funker gull når jeg gir full gass samtidig da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje det.. Men funker gull når jeg gir full gass samtidig da?

Ok. Har hatt en del tull med min bil også.

Har byttet

-Til J-ventil jeg også

-Byttet LMM

-Ene slangen til oljeåndinga var tett, så den er åpnet

-Byttet diverse slanger til resirken, og de 3 slangestykkene til n75j

Tips: Sjekk koplingen til bremsekraftforsterkeren, der den går inn til batterikassa(vet nu forsåvidt ikke kass bil du har da..). Der hadde jeg antydning til lekkasje. Sett slangeklemme, eller bruk vulktape.. Fungerer nesten 100% nå. Men jeg skal bytte coiler bare på ert for å se om den blir 110% ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.