Anbefalte innlegg

Noen som vet om v forskjerm samt bakplate til golf rallye?? skal til og bygge opp en rallye men mangler disse tingene..:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V forskjerm fikk du kjøpt ny på Møller for en tid tilbake.

Ellers så er det en på forumet her som skal selge noen nye deler til Rally golf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V forskjerm fikk du kjøpt ny på Møller for en tid tilbake.

Ellers så er det en på forumet her som skal selge noen nye deler til Rally golf.

Har sjekket litt på møller men får ikke taki noen flere forskjermer jeg kjøpte de to siste sidene og h forskjerm men skulle gjerne hatt en front + v forskjerm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men skal si det at det venter en del arbeid.. men projekt?? er bilen din fortsatt under oppbygging el??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv denne karen du

Han skaffer det meste som møller sier er utgått..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket litt på møller men får ikke taki noen flere forskjermer jeg kjøpte de to siste sidene og h forskjerm men skulle gjerne hatt en front + v forskjerm

Sjekket det med framskjerm og det var den høyre jeg fikk tak i ny å.

Den venstre kjøpte jeg brukt som er i helt grei form. Litt arbeid er det på den men skal nok få det til.

Bygger du opp en orginal rally?

Komplett front du er ute etter?

Men skal si det at det venter en del arbeid.. men projekt?? er bilen din fortsatt under oppbygging el??

Bilen min er fortsatt under bygging ja.

Bare å se i prosjekttråden min så ser du den. Ikke noe vakkert syn der den står:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på og bygge opp en Rallye ifra en 91 Golf 1,6 gl.. så du kan jo tro det er ett kvarter arbeid igjen men må bare holde motet oppe,, Ja trenger litt lamper og div ifronten inkl front seksjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på og bygge opp en Rallye ifra en 91 Golf 1,6 gl.. så du kan jo tro det er ett kvarter arbeid igjen men må bare holde motet oppe,, Ja trenger litt lamper og div ifronten inkl front seksjon

Har trua på at du har litt arbeid foran deg da ja:)

Har du noen tråd på den?

Har en Rally front med gule lamper som jeg er usikker på om jeg skal bruke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten Bjørkevoll;951967

Har trua på at du har litt arbeid foran deg da ja:)

Har du noen tråd på den?:

nei ikke enda men bilder er tatt av bilen så det blir vel til og lage en tråd tenker jeg el hva??

må vel nesten gjøre det m tanke på jeg trenger nok litt råd og tips underveis...

Lurer litt på åssen motor jeg skal bruke, hørte om en som hadde en a3

1,8 t m girkasse som var konvertert til og passe i Golfen..

ellers så tenkte jeg kansje en 1,8 og borre den til 2,0 liter og hive på en turbo tenkte kansje

det ville vært kult : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ikke enda men bilder er tatt av bilen så det blir vel til og lage en tråd tenker jeg el hva??

må vel nesten gjøre det m tanke på jeg trenger nok litt råd og tips underveis...

Lurer litt på åssen motor jeg skal bruke, hørte om en som hadde en a3

1,8 t m girkasse som var konvertert til og passe i Golfen..

ellers så tenkte jeg kansje en 1,8 og borre den til 2,0 liter og hive på en turbo tenkte kansje

det ville vært kult : vinke :

Ja du får lage en tråd.:)

Er mye hjelp å få på forumet her. Er mange med stor kompetanse inne bilfaget (og andre fag) her.

A3 1,8T hadde vært gromt det.

Hvor mye må du gi for den motoren da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.