#1 Skrevet Oktober 19, 2007 har nå vært i de to bilstereobutikkene jeg vet om i grenland(bilstereoexperten og strandberg) og kan vel mildt sagt si jeg er lite imponert... skulle ha strrøm kabel (50mm2) men det måtte visst bestilles for hadde dem ikke på lager og koblinger da tilhørende 50mm2 har dem jo ikke. og når da butikkene må bestille kan jeg jo like godt handle fra nett da dette er rimligere og like kjapt. På bilstereoexperten måtte man visst kjøpe en rull på 7,5m som kostet 1800kr:confused: som da tilsier en meterpris på 240kr. når man da skal ha 25m blir dette en del. og når man da handler fra nett til ca halv pris og får varen like kjapt mistet man da meg som kunde... Men som tittel sier lurer jeg egentlig på om det er andre steder der man kan handle sånt? var på torshov og de har da faktisk det beste utvalget selv i 50mm2. Noe jeg synes er snodig da dette er en bilrekvisita butikk: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2007 har bilradiospesialisten eller hva det heter ved kino 1 der og da, der har jeg handlet litt, bra service ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2007 har bilradiospesialisten eller hva det heter ved kino 1 der og da, der har jeg handlet litt, bra service ihvertfall:) Radioservice heter det, og jeg kan bekrefte at det er god service der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2007 ok. da får jeg prøve der neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg har svært dårlige erfaringer hos Bilstereoexperten i Skien og vil på det sterkeste fraråde deg å bruke dem til noe som helst..... Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2007 bare litt nysgjerrig...hvorfor så dårlige erfaringer hso bilstereoexperten? hva har skjedd? mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2007 Jeg har også svært dårlig erfaring med bilstereoeksperten, Sjur er kun hyggelig når det kommer til nysalg, er det noe galt med produktene vender han ryggen til og blir frekk i kjeften.. Jeg fraråder også folk sterkt med å handle hos bilstereoeksperten i Skien! Bruk heller strandberg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2007 Biltema har mye gromme bilstereo produkter. Hørt at subene demmes er helt råe. Men ellers har vell Torstein litt diverse bilstereo stasj på bilxtra. Selv vil jeg anbefale deg og kjøpe alt av koblingsmateriell og slikt fjas på dynabel.no Veldig hyggelige priser. 25Meter 50mm2 = 2475,- Og når du passerer 2000,- har du fri porto hos dynabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2007 jøss, skal ta det opp med han jeg ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2007 Nytter ikke ta det opp med han.. Om han får noe negativt mot seg blir han frekk, ber meg prate med faren hans, og går sin vei.. Faren hans har ikke peil på hvordan man setter batteri i en lommelykt engang.. Jeg ba om et bedre produkt enn det jeg allerede hadde kjøpt hos han, å det fikk jeg ikke.. Da jeg klaget nektet Sjur for at jeg ba om noe bedre.. Hvorfor i huleste skulle jeg kjøpe noe dårligere enn det jeg hadde?? Han legger til grunn at han har mange fornøyde kunder, å det er bare jeg som klager.. Jeg ser det på http://www.purehelp.no , bare minus i alle år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2007 sendte kjerringa jeg da. å etter hennes erfaring virket de som du trodde hu var helt idiot. overhodet ikke i nærheten av hva man kan kalle kundebehandling.(hu jobber selv i butikk å har en viss peil på hvordan hjelp man bør forvente) Da hu ba om 50mm2 strømkabel kikket de bare dumt på henne og sa at dette gjerne brukes til større anlegg. Hva f.... vet de om hvordan anlegg hu skal bruke det til? er det ikke sånn at når en kunde skal ha noe spesifikt så skal vel ikke de lure på hva hu skal med det? man bruker liksom ikke 25mm2 da... Dumt de ikke er oppe på lørdag ellers så skulle jeg reist dit i spurt om de vet hva man trenger til DB-drag. Bestilte fra dynabel isteden jeg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2007 Nytter ikke ta det opp med han.. Om han får noe negativt mot seg blir han frekk, ber meg prate med faren hans, og går sin vei.. Faren hans har ikke peil på hvordan man setter batteri i en lommelykt engang.. Jeg ba om et bedre produkt enn det jeg allerede hadde kjøpt hos han, å det fikk jeg ikke.. Da jeg klaget nektet Sjur for at jeg ba om noe bedre.. Hvorfor i huleste skulle jeg kjøpe noe dårligere enn det jeg hadde?? Han legger til grunn at han har mange fornøyde kunder, å det er bare jeg som klager.. Jeg ser det på http://www.purehelp.no , bare minus i alle år.. Det er onkelen til Fredrik som eier butikken så er kanskje lettere da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2007 Det er jeg fult klar over du.. Sjur har ingenting i servicebransjen å gjøre.. Tapte flere tusen på den forsterkeren der, å jeg gidder ikke stresse med forbrukerådet.. noe jeg kanskje burde gjort.. Men jeg har et ganske stort nettverk, så folk har da fått høre hvor dårlig service det er der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2007 Heisann...snakket med sjur ang. her om dagen.. Ang. det at du skulle ha no bedre alexander: Sjur visste ikke hva du hadde fra før, om du hadde sagt det eller ikke vet ikke jeg...men han husket deg godt med han mente du aldri hadde sagt til han hva du hadde fra før, om dette er sant eller ikke vet ikke jeg..skal ikke blande meg for mye... og ang. den stereo kabelen så er dette noe som de bestiller inn de få gangene de bygger no sykt anlegg, derfor ikke noe de har inne...må derfor bestilles og da får de den vel på et par dager tror jeg..enig at kabelen er dyr, men dessverre ikke noe de kan gjøre med prisene, de er hvertfall billigere enn strandberg..Men ang. den kundeservicen, så er det ingen unnskyldning.. Det har selv jeg merket når jeg har vært der...det må de bli bedre på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 20, 2007 de må da kunne får tak i noe billigere da alle andre ligger mellom 100-150kr m...men nok om det. er jo da kunderservice man må ta igjen på når man da er en smule dyrer enn andre, noe han burde skjønne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 21, 2007 Så lenge folk holder seg langt unna Bilstereoexperten, er jeg fornøyd....det finnes bedre alternativer.. Hadde en uheldig sak gående som fort kunne havnet i rettsapparatet, og det unner jeg ingen andre... Makan til amatørmessig foretak skal man leite lenge etter... Det er verdt å reise litt lenger for å få det man skal ha hvis ikke Strandberg kan hjelpe, men det kan de som oftest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 7, 2007 de må da kunne får tak i noe billigere da alle andre ligger mellom 100-150kr m...men nok om det. er jo da kunderservice man må ta igjen på når man da er en smule dyrer enn andre, noe han burde skjønne... Det er sant...kundeservicen kunne vel vært bedre... Hva skjedde med deg da Fredrik Rundlow? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...