Noen som kan selge meg noen felger m/vinterdekk? (4x108)

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en bil i Trondheim som jeg har tenkt kjøre ned til Bergen, følger ikke med vinterdekk til denne så skulle fått tak i noen felger+dekk i området så jeg får en litt tryggere tur hjem, samt slipper tenke på å frakte med noen vinterhjul da jeg mest sannsynlig flyr nordover.

 

SÅ, om noen har noe 14-15-16 toms felger med brukendes vinterdekk på så gi meg en lyd.

 

Helst piggfrie, men ikke et must. boltsirkelen var 4x108, ET er ikke så nøye bare ikke over et40...

 

 

 

Johnny A.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en bil i Trondheim som jeg har tenkt kjøre ned til Bergen, følger ikke med vinterdekk til denne så skulle fått tak i noen felger+dekk i området så jeg får en litt tryggere tur hjem, samt slipper tenke på å frakte med noen vinterhjul da jeg mest sannsynlig flyr nordover.

 

SÅ, om noen har noe 14-15-16 toms felger med brukendes vinterdekk på så gi meg en lyd.

 

Helst piggfrie, men ikke et must. boltsirkelen var 4x108, ET er ikke så nøye bare ikke over et40...

 

 

 

Johnny A.

 

 

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=939048&postcount=53

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mulig et sett med helårsdekk på audifelger. Stått på en audi coupe quattro 20V!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.