Erfaring med Blizzak LM-18 vinterdekk ??

Anbefalte innlegg

På jakt etter nye piggfrie dekk til arbeidsbilen å har tittet litt på Dekkonline.com sine alternativ i 13 toms. Kom da over et dekk som heter Blizzak LM-18,noen som har noen erfaring med det dekket ?? Det er Q-hastighetsmerket........155/80-13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen.........???

Tja, jeg hadde Blizzak for noen år siden i 17", og de var genialt gode. Men er ikke sikkert det er samme dekket...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg hadde Blizzak for noen år siden i 17", og de var genialt gode. Men er ikke sikkert det er samme dekket...:)
Var vel sikkert ikke LM-18 det......lurer på om jeg bare skal slå til på det dekket hos Dekkonline. Dekket er billig og det er Q merket så da er det vel "greit" nok til mitt bruk på salta veier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt 4 slike dekk.......så får vi se hvordan de funker eller ikke. Siden de er Q-merket så burde de jo virke greit da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.