Hvordan koble opp mini turbotimer?

Anbefalte innlegg

Kjøpe en sånn mini turbotimer fra turbofun. Men er ikke helt sikker på hvordan den skal kobles, siden det er to som skal inn på tenningen virker det som. Og regner med det da gjelder to forskjellige hakk eller noe.

Det som står i innstruksjonene er:

Rød = Power -- Konstanstrøm regner jeg med?

Gul = IG (Key on) -- Tenningen?

Blå = ACC or IG2 -- Tenningen?

Svart = Ground -- Jord

Brun = Hand Brake -- Håndbrekket

Er litt usikker på hva gul og blå skal stå på. Noen som vet?:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gul er der som "bilen går" etter du har starta opp. ACC er dethakket som cdspillere eventuelt slår seg på osv.. På tenningslåsen altså

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. ACC er vel det første hakket der alle lampene lyser osv da? Og Key on er der hvor nøkkelen er når jeg slipper den etter å ha startet bilen. Da er det bare å koble opp :) Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. ACC er vel det første hakket der alle lampene lyser osv da? Og Key on er der hvor nøkkelen er når jeg slipper den etter å ha startet bilen. Da er det bare å koble opp :) Takker

hvis du ser på tenningslåsen så tipper jeg faktisk at det står der også, eventuelt i instruksjonsboka på bilen din;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Har ikke tatt av låsen enda, blir vel ikke jeg kobler opp før i morgen. Men om det ikke står på tenningslåsen, er det noen som vet hvilken farge det er på de ulike ledningnene på tenningslåsene?

Regner med det er bare å ta strømtyver på de ledningene, og så legge opp egen ledning på strøm/jord?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt på dette idag, men var jo meget trangt å komme til på tenningslåsen da. Og jeg fant ikke helt ut hvordan det var å evnt løsne listene rundt den.

Noen som vet hvordan en kommer til dette på en audi 100 typ44 med nye dashbordet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe tips om hvordan å komme til på tenningslåsen sine ledninger? Evnt om det er andre steder jeg kan ta strøm fra?(Sigarettenner eller lignende)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.