#1 Skrevet Oktober 20, 2007 kan man overhale en turbo selv? Finnes det overhalingskitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2007 kan man overhale en turbo selv? Finnes det overhalingskitt? Til K03 finnes det slike sett ja. Men vet ikke om du skal ha til Golf`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2007 finnes slike til K24? skal bytte ut K24'n min og evt selge den videre. Da hadde det muligens vært en fordel å overhalt den før salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2007 Til K03 finnes det slike sett ja. Men vet ikke om du skal ha til Golf`n? ja, det er evt til k03`n hvor kjøper man slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2007 ha gjør man/bytter man når man overhaler en turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2007 man bytter vel stort sett lager og lager hus. for så og balansere den på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2007 er det så lurt å byne med såt sjøl?bytte glidelager osv hadde da jeg en liten ide om at var vanskelige greier jeg da men.?.vifteakslingen skal vel drages til med moment,det er ltt,men? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2007 Hvordan får man avballansert dette ?? Det ser ut som en liten vitenskap (i utstyr og presisjon) når turboverksteder avballanserer slike. Man trenger en opplagring med smøring til aksel med skovler. Man trenger lufttil drift av eksosskovel, man må ha måleutstyr for å måle uballanse og man må ha noe slipeutstyr - og selvfølgelig erfaring/kunnskap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2007 ja, det er evt til k03`n hvor kjøper man slikt? http://item.express.ebay.com/KKK-K03-K04-K06-Complete-Turbo-REBUILD-KIT-Audi-VW-1-8T_W0QQitemZ220161407490QQihZ012QQtrZexpQQcmdZExpressItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...