16v som bare sviver i 3 sekund(motorsperre))

Anbefalte innlegg

fikk endelig start på motoren i dag men den sviver bare i 3 sekund før den dør.

virker som det er en startsperre på den men det trodde ikke det var det på de gamle motoren der.

noen som har en ide hva som feiler den?

er en KR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noe løse ledninger:

mekkavsyncroidalen030.jpg

noen som har en ide hva dette er? kommer fra de 2 svarte boksene som ligger i vannkaret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en ide hva dette er? kommer fra de 2 svarte boksene som ligger i vannkaret.

Hva mener du? Hvor kommer de fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 2 svarte bokser som ligger sammen med vindusvisker motoren. ut fra de kommer det et helt lass med ledninger. 3 av dem har jeg ingen anelse hvor skal hen. finner ikke noen plass og satte dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du mangler signalet til bensinpumpen. Kommer ut fra ledningsnettet fra motorstyringen i en to-polt kontakt. Er på jobb nå,så jeg får ikke opp bildene dine. Høres ut som den bare går på det bensintrykket pumpa bygger opp når du skrur på tenninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensin pumpa er kobla direkte med en ledning på batteriet. så den funker fint.

men fikk start i dag. luftfilteret var ikke koblet skikkelig til innsuget så det sugde falsk luft.

har en ledig 2 polt kontakt som kommer fra motorstyringen, mulig det som er til bensin pumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 av pluggene var til lambda sonden fant jeg ut tilslutt men det er fortsatt en ledig. kan det være den til bensin pumpa? selv om det hadde vell vært naturlig om den var en del av nettet på innsiden av bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.