#1 Skrevet Oktober 21, 2007 Hei som tråden sier.. jeg drev på med annlegget og etter at jeg fikk plussen frem skulle jeg koble på en ny batteri klemme så jeg måtte jo koble plussen bort i fra batteriet. når alt var byttet og plussen var tilbake på plass skulle jeg ut å kjøre, da så jeg at klokka å datoen var feil ikke no stort problem fikk jo fiksa det. men når jeg begynte å få fart på bilen så kom det opp et lys i dashbordet med 1(Km/H) på og et med 2(km/h) på når jeg holdt meg over 110 så drev di å peip å sto å, i og med at insturksjons boka mi er på tysk så sjønne jeg ikke ein dritt. noen som vet åssen jeg kan få satt tilbake innstillingene som di var?? Jeg har en Audi A3 8L 2003 mod Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2007 Dette er en "hastighetsvarsling", som Audi har i mange av (alle?) bilene med Autocheck. Den begynner å pipe og blinke når du er 10 km/t over valgt grense. I instruksjonsboken til min A6 står det at denne slettes automatisk når teningen skrues av, alternativt kan den slettes under kjøring ved å holde kontrollknotten for Autocheck-systemet på instrumentet inne mere enn ett sekund ved kjøring over 5 km/t. Da vil du få kvitterning for slettingen ved at km/t-symbolet dukker opp med en strek over seg. For å sette varslingsgrense trykkes kontrollknotten kort ved ønsket hastighet. Symbolet vil da lyse når knotten slippes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2007 ah ok:D takker får svar må prøves dette her skal på kamp nå så må jo ut å kjøre ein tur:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2007 Funket som bare d:D så nå er det bare å klemme gassen i bånn: rock : Takker får hjelpen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2007 Kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...