#1 Skrevet Oktober 21, 2007 Ingen som møtte på treff i dag! Jeg var der klokken 15.00 og etter et kvarter dro jeg igjen da ingen kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2007 Har vel hørt rykter om at dere har treff anenhver søndag, men i det siste har vi vel blitt bortskjemte med at det står annonsert her på forumet. Jeg sto å la om til vinterdekk på det tids punktet jeg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2007 Treff i dag gikk nok meg også hus forbi:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 Vi holder på å jobbe med en webside for lokallaget som straks blir lansert. Der kommer vi til å føre opp alle aktuelle treff. Men inntil videre må vi bare prøve å legge ut notiser på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...