#1 Skrevet Oktober 21, 2007 Litt filmer for den som vil se. Ikke klag til meg for kvaliteten, men hør på den lyden! hohoho Rs2 1: Rs2 2: Rs2 3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2007 Tid til dette da.? Dere bør vel skru begge to eller hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2007 Film ifra Rudskogen i år (masse gromt og ikke min film): Noen mimre-bakgrunns bilder som jeg har fikklet med som ble greie som slenges med i samme slengen: Joda Petter, men det er greit med litt pause iblandt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2007 Gidder du å sendet det du har av Audi logor på mail? mail adrsse på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2007 Litt filmer for den som vil se.Ikke klag til meg for kvaliteten, men hør på den lyden! hohoho Hei! hvor er dette filmet? ligner veldig på gamleveien til Lunner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2007 det er nok gamlevegen og "nyvegen" til lunner dette, si fra neste gang dere er der a, jeg vil være med og leke jeg også bor rett nedi gata der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2007 Hei! hvor er dette filmet? ligner veldig på gamleveien til Lunner Tenkte samma greia selv Men er jo fine bakker å gi på litt det så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2007 det er nok gamlevegen og "nyvegen" til lunner dette, si fra neste gang dere er der a, jeg vil være med og leke jeg også bor rett nedi gata der:) Ja, det var det ja syns det var noe kjent der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2007 Har hatt mange forbikjøringer opp 2feltsen der, genial veistrekke. Fin lyd i rs2`en og tøffe bilder. Har fått meg nytt bekgrunnsbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2007 Film ifra Rudskogen i år (masse gromt og ikke min film): Noen mimre-bakgrunns bilder som jeg har fikklet med som ble greie som slenges med i samme slengen: Joda Petter, men det er greit med litt pause iblandt også Hoi! Jeg mener det var en film fra depot sletta på rudskogen, VACN treffet 07, i dette innlegget. Tror at det var med en brun og svart ur quattro med i den.. Husker jeg rett i at det var en slik film i dette innlegget og er det mulig å få sett den igjen? Hadde vært tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...