#1 Skrevet Oktober 21, 2007 Var i Lillestrøm / Strømmen området og tok ltt bilder av vag-produktene våre i går kveld... En kompis tok med seg speilrefleks-kameraet sitt, beklager litt nedsatt kvalitet på enkelte bilder da vi ikke hadde stativ. Audien er min, og Golfen er en kompis sin, han er ikke medlem i VACN, men han kaller seg "Matss" på Bilforumet.no Ble litt mange bilder, men det liker vel folket?? PS: Audien er litt høy grunnet heving til "vintermodus" Håper på mange kommentarer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2007 Flere: En kompis med BMW måtte ta no Burnout-bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2007 nice bilder. hvor får du tak i klisteret i front ruta på audien=? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2007 nice bilder. hvor får du tak i klisteret i front ruta på audien=? Takker:) Du kan prate med David Skogsrud her på forumet... Han lager det du måtte ønske av Klistremerker/streamere... Link til Tråden hans: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=84964 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 Kom med komentarer a folkens!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2007 Bra bilder. Senkesett på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2007 Senkesett på gang? Bilen min du tenker på? Det sitter Weitec Justerbart på, ,men er litt høy nå siden jeg ville ikke at den skulle være "snøplog" i vinter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2007 Ser ut som golfen på første kjørebilde er på vei ut av skjermen og inn i stua mi jo !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2007 Ser ut som golfen på første kjørebilde er på vei ut av skjermen og inn i stua mi jo !! Hehe er litt stilig bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...