#1 Skrevet Oktober 21, 2007 hei, skulle skru ut denne føleren for og lese av delenr og bestille ny da den var gåen, men misten den i motorrommet og den ser ut til og ha forsvunnet!!! skulle gjerne hatt delenr. for og være sikker på at jeg får rett del. legger ved bilder:) har markert hvor den ska sitte og kontakten. motorkode en kr, sitter i corradon min. takker for all hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2007 1.regner med at møller har deletegning og oversikt over hvilken føler som skal sitte der. 2. motorkode kr er 1.8 ikke 2 liter du har mest sannsynlig 9A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2007 1.regner med at møller har deletegning og oversikt over hvilken føler som skal sitte der. 2. motorkode kr er 1.8 ikke 2 liter du har mest sannsynlig 9A 9A ja mener jeg, jeg som tuller der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 kunne ha sjekka på min motor, men den så 30min unna. men har du reg.nr og motorkode så skal man finne delen men ver ops på at det kan være mange forskjellige følere. eg sleit med å finne til min men fekk dei rette tilslutt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 Ser ut som den vanlige 1 polede tempgiveren til instrumentet. Har ikke familiealbumet her men den bør være enkel å finne med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2007 Ser ut som den vanlige 1 polede tempgiveren til instrumentet.Har ikke familiealbumet her men den bør være enkel å finne med det i så fall har denj dele nr. 049 919 501, satte i denne men da virker ikke temp, måleren i speedometret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...