Anbefalte innlegg

jeg fant en side som selger singelframe frontfangere til audi 80.

noen som vet om det passer overens med s2 coupe?

vil gjerne høre folk sine meninger om den stylinga.

jeg syns det var ganske tøft da :)

FSK121_weisser_Audi80_mit_Nebelleuchten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette passer nok overens. Bare å handle deg singelframe front og så vil alle tro du har en 07mod audi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk heller penga på trim :P

 

Min mening.. STYGGT som FYYY!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lignet mest på disse kopibilene fra Østen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes det likna på resten av seriene til CSR, VELDIG sært og for spesielt interesserte :) Men hvis det er din smak, så må du jo bare kjøre på da. Kliner jo på plastikk for ens egen skyld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke ord for hvor grusomt det der var...

 

-Setter man noe slikt på en B3/B4 bør noen yte førstehjelp eller sperre inne vedkommende slik at ikke mer skade kan forekomme, hehe...

 

Det ble spurt etter en mening og der fikk du en;) Greit at vi har forskjellig smak, men ikke kødd for mye med ''naturen''.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herregud, så utrolig stygt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si "nei, nei og atter nei". Du ser på kanten rundt lyktene at hele fronten bare ikke er designet for å gå nedover på den måten. Faktisk så vil jeg påstå at s2 ser *bra* ut med en "flat" front.

 

Faktisk så er det bare baken jeg er misfornøyd med, både på coupe og på avant, men det er til å leve med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry ass.. Men NEI NEI NEI NEI!!! :D

 

Hvis du skal få den der til å passe så må du forandre hele bilen... kan ikke sette en rundt fanger på en firkanta bil.. det blir nesten som å gi Vidar theisen boobjobb :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes dette er en kjempeide så frem du selger din gamle S2 front billig til meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er absolutt ingen av linjene som matcher karroseriets linjer. Hvordan man klarer å få dette til å se bra ut er ett stort spørsmål.

 

Fronten på en S2/vanlig coupe er altfor firkantet til å kunne flyte fint med fronten på bildet, for ikke å snakke om hvordan dette blir seendes ut fra siden. Får vel en ordentlig nesekul der den nye pene singelframe fronten er montert.: rolleyes

 

Er ikke mange pene singelframe kitt ute å går, og det er en grunn til det. De er rett og slett altfor fæle og man får aldri en slik "subframe" front til å passe inn ordentlig. Er alltid mye ofringer for å kunen få den ekstra gleden med å kunne si at man har facelift front.

 

Er en grunn til at Audi blant annet bruker ganske så lang tid på å designe en bil. Kan garantere at å fremstille ett slikt stylingkitt av dette kaliberet tok ganske nøyaktig 2uker. Ser i alle fall ut som noe de har hatt stress med å bli ferdig med det for å få betalt husleia.

 

CSR har ikke mye fine kitt, er vel flere biler i klubben som har forskjellige kit fra CSR og kan ikke si at jeg finner deres desing spesielt flatterene for Audi/VW.

 

Her er vel ett utvalg for å vise at de ikke akkurat kan design: haha :

 

1.jpg

 

1.

 

På den røde bilen så stikker vel singelframe fronten ut 10cm fra lyktene! hvis du ser nøye på bildet så ser man at man også får med en "CD" hylle under frontlyktene til å bruke uten for den lokale shell stasjonen.

 

 

 

FSK121.jpg

 

Håper virkelig trådstarter tenker seg godt om angående kjøp av ett slikt sett. Er ikke akkurat riktig vei å gå om man absolutt "skal" style bilen. Begynn med felger og Coilovers også ser du hvor du havner. Er i alle fall lite vits å bruke opp penga på ett slikt sett for så å ty til shariff felger, ping/pong dekk og 40mm lesjôfors fjører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste der (den røde CSR) var jo faktisk ikke så altfor ille i det hele tatt, hovedsaklig pga det tok med seg panseret og dro det ut tilstrekkelig... men det blir fremdeles litt vel vulgært med gitteret nede synes jeg (uten at jeg hadde hatt gidda til å syte for mye over det hvis jeg hadde fått en bil med den nesa), og det er noe som bare blir feil med så svær front og så tynn topp på bilen. Spørs om den ikke hadde sett bedre ut IRL, though. Men absolutt ikke det verste alternativet jeg har sett. Da var det blå alternativet Andrè kom med mye verre, for der hadde de jo ikke fikset panseret engang, så alt bare ble helt feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene i denne tråden må være noe av det styggeste jeg har sett hitill når det gjelder smakløs audi styling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene i denne tråden må være noe av det styggeste jeg har sett hitill når det gjelder smakløs audi styling.

 

Enig, stakkars biler: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en slik 80 i dag, det svei i øynene.

Ulakkert til og med.

Fatter ikke at folk faktisk ikke ser at dette blir fryktelig stygt?? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel det evige håpet om å "skille seg ut og bli lagt merke til" som gjør at folk setter på slike fæle ting på sine biler. Kan aldri få sagt dette nok, men en etter montert singelframefront er en stygg front. Man klarer aldri å få dette til å bli bra. Husker for lenge siden når de første singelfram frontene kom (de med nyrer i glassfiber) Alle var i mot den stylingen, men plutselig når man fikk sammefronten med grill som ligner på original varen så var alle plutselig heltent på denne ideeen. Nei takk, skal man skille seg ut å være unik så får man heller senke bilen og kjøpe noen ordentlig feit hjul, har man mere penger til overs da så får man brenne opp resten på interiør detaljer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Word!

 

Men resterende penger kan man godt legge i eksteriørdetaljer. Små ting som ingen legger merke til. Som f.eks rs2 lykter på s2. Yummy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få kjøpe evo kittet mitt billig om du har coupe;)

 

 

EDIT: Det fant jeg plutselig ut at du hadde:) PM da hvis du er intressert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

minte meg om bilene fra shop chop london,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.