#1 Skrevet Oktober 21, 2007 Lurer på å kjøpe noen nye lykter foran til bilen min. har slitt lenge med å finne ut om jeg skal ha svart innmat eller chrome men har egentlig landa på svart siden det er litt kontrast i mot sølv bil. Fant noen jeg likte på ebay men det står at de bruker h1 pærer. Da min 2000 mod a4 bruker h7 er jeg litt skeptisk. kan jeg bruke mine pærer eller må jeg koble om for h1 . noen som vet? Ser de fleste settene til a4 facelift bruker orginalpærer . skjønner ikke helt hvorfor disse bruker h1... http://cgi.ebay.de/RAID-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-AUDI-A4-B5-SCHWARZ-99-01_W0QQitemZ200163919693QQihZ010QQcategoryZ57309QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2007 Lurer på å kjøpe noen nye lykter foran til bilen min. har slitt lenge med å finne ut om jeg skal ha svart innmat eller chrome men har egentlig landa på svart siden det er litt kontrast i mot sølv bil. Fant noen jeg likte på ebay men det står at de bruker h1 pærer. Da min 2000 mod a4 bruker h7 er jeg litt skeptisk. kan jeg bruke mine pærer eller må jeg koble om for h1 . noen som vet? Ser de fleste settene til a4 facelift bruker orginalpærer . skjønner ikke helt hvorfor disse bruker h1... http://cgi.ebay.de/RAID-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-AUDI-A4-B5-SCHWARZ-99-01_W0QQitemZ200163919693QQihZ010QQcategoryZ57309QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Står det at de kommer med H1,så må du nok bytte pærer til H1. Ser ut som om det følger med pærer sammen med lampene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2007 Pærene står som regel i når du kjøper de nye lysene. kjøpte meg nye front lykter på min a3, å der sto det i H1 pærer. Ble stilig det, men det ble chome på meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 Hvordan bytter man fra h7 til h1 da? er det bare å plugge i eller må man bytte fester , releer og slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 Det er bare forskjellige sokler på pæra, virkemåte og koblingsmåte er den samme. Såfremt at lykten du kjøper har samme tilkobling som den orginale så er det bare å plugge den på så er du ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2007 Takker for svar! Da blir det bestilt nye lykter . ebay er jo sinnsykt billig i forhold til butikkene her til lands... kan en 2000 modell bruke lykter som det står er for 95.99 modeller uten å måtte skjære eller noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...