#1 Skrevet Oktober 22, 2007 Da er det igjen tid for treff og jeg gleeeeder meg da jeg ikke har vært dem siste gangene. Vi treffes som vanlig på Arenum klokka 1900 og tar det derifra. Ser ut som at det skal være bra vær så det liker vi. Jeg har fortsatt ikke fått merker eller holdere....grrrr Ting tar tid assa....men men. Håper så mange av dere tar turen nedom til en prat! Jeg tror jaggu at jeg tar med TT`n for en luftettur også gett! Vi ses!!!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2007 Er i Oslo Spektrum på Muse konsert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2007 Prøver å ta turen..kaaanskje til og med S2'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 Prøver å ta turen..kaaanskje til og med S2'n Ja det hadde vært noe Lars!! THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg og satser alle kluter på i morgen:-) Skal du ut å hente bilen i dag da Lars?? Vi har jo polert:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2007 kommer jeg.... var på zappa plays zappa i stavanger forrige treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2007 Enda ikke skiltholdere og klistermerker? - Mulig jeg tar turen uansett, se hva som skjer på slike lokallags greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg er på sjøen og bilen er hos AST performance:( så jeg kommer desverre ikke denne gangen heller... Have fun:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2007 Tar meg turen eg og i god Quattro-spirit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg kommer en tur jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2007 Ja nå er du omsider tom for unskyldninger TThomas nå som kjøkkenet er ferdig! hehe Stiller jeg også hvis det ikke blir overtid på jobb.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg og satser alle kluter på i morgen:-) Skal du ut å hente bilen i dag da Lars?? Vi har jo polert:-) Skrev kanskje dersom været er bra;) Blir da evt å hente den imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2007 Tja,blir vel en liten tur nedom på meg også tenker jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2007 må nok skuffe igjen .. hehe rs2 har tatt kveld igjen men for vel prøve å stille på treff en tirsdag når den kommer på veien igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 23, 2007 Kanskje jeg skal prøve å dra med sambo og komme innom vårt første treff?! Vet ikke helt om vi tør da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei Martin, er ingenting å "tørre" det... Bare fint med nye folk til miljøet. Sleng dere på og møt opp:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 23, 2007 Noen som har en grønn 440ccm dyse å ta med? Da stiller jeg med A4'en Ene dysen lukker ikke så smeller godt i potten ved kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 23, 2007 Har ikke fått igjen bilen min fra Auto-Sentrum, så det spørs om eg gidder å komme i gamlingen sin peugeot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 23, 2007 Får holde fortet i dag tenker jeg, hele familien ligger med feber og sykdom... Svartans..!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 23, 2007 Måtte jobbe i dag eg, så fikk ikke tid. Skulle jo egentlig vært der med den "nye" golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 24, 2007 Var hyggelig å hilse på et par av dere - fikk dessverre ikke snakket med alle da vi måtte tidlig av gårde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 24, 2007 Det ble tatt noen bilder igår også....Legger dere dem ut el?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 25, 2007 ja men får faen meg ikke de utpå.. har ikke hjerne til det!!!.. gikk ikke ann å bruke de fra trynsleikarboke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 27, 2007 Kan jo lage bruker på http://www.photobucket.com, syns eg e veldig enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...