Anbefalte innlegg

Litt usikker på om jeg poster denne rett, men men...

 

Er det noen som veit om jeg har krav på lånebil når jeg har levert bilen min på møller?

 

Hadde noe sinkslipp som de skal fikse, og med tanke på at dette er garantisak, så burde vel dette dekkes...?

 

Mvh Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har importbil så får du ikke lånebil.

Om bilen er kjøpt ny i norge så mener jeg du får lånebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke import bil. men han sa at når den ikke var kjøpt hos dem, så dekket ikke dem det, for dem fikk heller ikke dekket det hos møller Norge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, min skal inn på lakk rep og da har dæm fixa meg lånebil.

 

Så låner jeg tråden litt.

 

Min passat registrert sent i 01 har litt sinkslipp, da jeg kontakta møller fikk jeg til svar at det var 5 år garanti på sinkslipp. Ble skuffet når min bil da var 5 1/2 år gammel. Men så fikk jeg nå høre at garantien er på 6år. Og nå er bilen min litt over 6 år! Har jeg blitt lurt ????

 

Meget f...

 

Og et annet spørsmål. Hvordan kan di avgjøre om boblene man ser er sinkslipp og ikke rust foreksempel?

 

Håper på svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har dokumentasjon som beviser at du har hatt kontakt med de for et halvt år siden, så kan det vel være mulighet for å få det igjennom lell. Verd et forsøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble snakket over tlf. Stiller litt svakt. Mitt ord mot møller :P

 

Uhorvelig frustrerende....

 

Skal ta en tlf. i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Møller på mail, dette er svaret.

 

"Fra vår Garantiavdeling får vi tilbakemelding om at både Audi og Volkswagen opererer med en kulanse (utvidet garantidekning) på 6 år på disse lakkblemmene"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.