#1 Skrevet Oktober 22, 2007 La inn alle bildene fra kamera på pcn nå.. (Sjelden opprydding i bilder) Var mange andre bilder av de blanke bilene mine, men dette måtte jeg bare vise hehe Skrytebilde mitt: Audi A6 99" modell - fordør Meguairs: Detaling clay MG 80 SPEED GLAZE MG 82 SWIRL FREE POLISH MG 20 POLYMER SEALANT MG 7 SHOW CAR GLAZE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2007 men la oss få se hele bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2007 Her er et av den nye bilen, tok samme behandling på den i helgen. 9 timer totalt Ble fornøyd her og, men er desidert mest stolt av 99" modellen med 150.000 på telleren og så strøken i lakken. Dybde glans Skrytebilde mitt: Vw Touran 06" modell Meguairs: Detaling clay MG 80 SPEED GLAZE MG 82 SWIRL FREE POLISH MG 20 POLYMER SEALANT MG 7 SHOW CAR GLAZE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 Meget bra arbeid Er det 220V Cyclo? Hvor kjøpte du? De skal ha 7500kr for den på BilExtra! Haha Egentlig burde vi ha en slik tråd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Meget bra arbeid Er det 220V Cyclo? Hvor kjøpte du? De skal ha 7500kr for den på BilExtra! HahaEgentlig burde vi ha en slik tråd;) Denne maskinen er bare å plugge rett i vanlig kontakt ja Fikk den for 3500 ink 2 sett pad´r: rock : Men helt RÅ maskin å bruke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 Blank bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2007 Kan bekrefte at Cyclo er en fet maskin. Jeg bruker en kopi, fra Clas Ohlson, og denne er virkelig verdt pengene, da jeg ga 300kr for den. Den orginale Cycloen har endel mer spritz kan jeg tenke meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2007 Kan bekrefte at Cyclo er en fet maskin. Jeg bruker en kopi, fra Clas Ohlson, og denne er virkelig verdt pengene, da jeg ga 300kr for den. Den orginale Cycloen har endel mer spritz kan jeg tenke meg. Skal kjøpe (eller få i bursdagsgave) denne maskinen i helga. Men har de puter med forskjellig grovhet der, eller må jeg kjøpe dette andre steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2007 Skal kjøpe (eller få i bursdagsgave) denne maskinen i helga. Men har de puter med forskjellig grovhet der, eller må jeg kjøpe dette andre steder? Du får med myke puter med ekstremt høy profil. Disse var ubrukelige etter min mening. De selger Sonax Allround puter på Clas Ohslon, disse er helt greie, men etter et par gangers bruker begynner man å merke at kvaliteten ikke er helt på topp. Jeg anbefaler Geniune Cyclo-pads fra Autogeek. http://www.autogeek.net/cyclo-pads.html Kjøp grønne, orange, og gule i første omgang, så blir du fornøyd vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2007 - Cyclo Jeg bruker de grønne padene. Brukt de en del ganger og vasket de like mange ganger i vaskemaskin. Holder seg like fine ennå hvert fall Istedenfor å bruke noen enda finere til å legge på voks, bruker jeg heller en liten svam fra MG. Påfører for hånd! eneste som er bedre med å gjøre det med maskin er at jobben går fortere! ----- Takk for fine kommentarer på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...