#1 Skrevet Oktober 22, 2007 Da mørketida er over oss, har jeg kjøpt meg et par ekstra fjernlys og montert disse vha Biltema sin festeplate som monteres bak skiltet. Men bryteren som følger med lyktene er ikke verdens fineste. Er det noen som har gode forslag som passer godt inn i "originalmiljøet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2007 en orginal bryter som er lik som de andre du har i dashen? det får du på møller. tåkelysbryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2007 OK, skal den da settes inn der hvor "myntrommet" er? Til høyre for nødblinkbryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 Siden du har myntrommet, så spørs det om du har noen ledige plasser. Hvis ikke så må du vel montere en ny bryterrekke som dermed er holder for brytere i hele bredden, og dermed forsvinner også den lille hyllen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 OK. Får høre hos Møller hva som fins. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2007 Burde ikke være noe problem å skaffe brukt, og mye billigere enn å kjøpe nytt. Ring Bilomsetningen, de har flere C4 inne akkurat nå. Tlf 370 59 180 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2007 Hadde ekstralys på A100 min i fjor vinter, då la eg bare den brytaren i hanskerommet. Bruke ikkje den så ofta alikavel, så då var den ivertfall gjemt litt bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2007 OK. Får høre hos Møller hva som fins. Takk for tipset! Beklager hvis jeg ødelegger tråden Hvis det er som jeg tror er den bryterrekka løs i midtkonsollen. Isåfall har jeg en hel midtkonsoll liggende. Konsollen i seg selv er noget ødelagt, men bryterrekka er hel! PM Meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...