#26 Skrevet Oktober 29, 2007 Da vet jeg hvor det er, får se om jeg rekker å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 31, 2007 Hepp sjefen ( Ringnes) sponsa meg me 1 ks 0,5l Pepsi Max te treffet Så d blir gratis brus te dei så drikke Pepsi Max då... Står i kjøleskapet her hjemme så dei e goe å kalde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 31, 2007 Å fysjom:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 31, 2007 Då syns eg du burde ta litt ansvar og la hansa sponse neste gang per arne. Gjerne med dei grønne fatene:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 31, 2007 Hehe,du får ta med deg all vannet du har fått av meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 31, 2007 hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 1, 2007 Vrææææl blir vist ikke no møte på meg denne gang: gråter :,må jaggu være barnevakt idag: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 1, 2007 Vrææææl blir vist ikke no møte på meg denne gang: gråter :,må jaggu være barnevakt idag: bh : synd det vidar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 1, 2007 Vrææææl blir vist ikke no møte på meg denne gang: gråter :,må jaggu være barnevakt idag: bh : hehe synn det.. men eg tror du feilprioriterer nå. Har du ikke kjerring te sånt ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 1, 2007 hehe synn det.. men eg tror du feilprioriterer nå. Har du ikke kjerring te sånt ? hehe hehe eg sko nå foreslått at hu va hima frå jobb mens eg va å preikte vakse me klubben,trur så å si alt av VAG biler i Haugesund hadde stått uten luft i dekka de neste dagene då: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 1, 2007 blei ikkje nåke møte på meg idag heller, blei laaaang dag på jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 1, 2007 Greit å ha avbrekk fra kvardagen å snakka med folk du ikkje snakke med så ofta ellers.Komme neste gång o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 1, 2007 Enige i den Per Arne, va fyste gången min i kvell (ikkje feiltolk den nå folkens) å eg syns d va kjempekjekt, komme garantert neste gång o, me mindre eg må noe aent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 2, 2007 Enige i den Per Arne, va fyste gången min i kvell (ikkje feiltolk den nå folkens) å eg syns d va kjempekjekt, komme garantert neste gång o, me mindre eg må noe aent. du MÅ absolutt ingenting når d e snakk om klubbmøte!! kan du lika godt lera me ein gång:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 2, 2007 Ok, då beklage eg min ignorans, å trekke tbake mitt forrige utsagn Då seie me at eg komme neste gång. Får bare beklaga på forhånd om eg komme i Volvo, men man tager hva man haver. Komme nok i diverse VAG-bilar så sang eg får lånt meg noe, t min e på veien t våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...