Lokallagsmøte Torsdag 1 November

Anbefalte innlegg

Da vet jeg hvor det er, får se om jeg rekker å komme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp sjefen ( Ringnes) sponsa meg me 1 ks 0,5l Pepsi Max te treffet ;)

Så d blir gratis brus te dei så drikke Pepsi Max då...

Står i kjøleskapet her hjemme så dei e goe å kalde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då syns eg du burde ta litt ansvar og la hansa sponse neste gang per arne. Gjerne med dei grønne fatene:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,du får ta med deg all vannet du har fått av meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vrææææl blir vist ikke no møte på meg denne gang: gråter :,må jaggu være barnevakt idag: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vrææææl blir vist ikke no møte på meg denne gang: gråter :,må jaggu være barnevakt idag: bh :

 

synd det vidar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vrææææl blir vist ikke no møte på meg denne gang: gråter :,må jaggu være barnevakt idag: bh :

 

hehe synn det.. men eg tror du feilprioriterer nå. Har du ikke kjerring te sånt ? hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe synn det.. men eg tror du feilprioriterer nå. Har du ikke kjerring te sånt ? hehe ;)

 

hehe eg sko nå foreslått at hu va hima frå jobb mens eg va å preikte vakse me klubben,trur så å si alt av VAG biler i Haugesund hadde stått uten luft i dekka de neste dagene då: haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei ikkje nåke møte på meg idag heller, blei laaaang dag på jobben!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha avbrekk fra kvardagen å snakka med folk du ikkje snakke med så ofta ellers.Komme neste gång o :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enige i den Per Arne, va fyste gången min i kvell (ikkje feiltolk den nå folkens) å eg syns d va kjempekjekt, komme garantert neste gång o, me mindre eg må noe aent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enige i den Per Arne, va fyste gången min i kvell (ikkje feiltolk den nå folkens) å eg syns d va kjempekjekt, komme garantert neste gång o, me mindre eg må noe aent.

 

du MÅ absolutt ingenting når d e snakk om klubbmøte!!: pisk :

kan du lika godt lera me ein gång:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, då beklage eg min ignorans, å trekke tbake mitt forrige utsagn :tilber:

Då seie me at eg komme neste gång. Får bare beklaga på forhånd om eg komme i Volvo, men man tager hva man haver. Komme nok i diverse VAG-bilar så sang eg får lånt meg noe, t min e på veien t våren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.