Gratuelerer Arne Waadeland - lokallagsleder for Oslo lokallag!

Anbefalte innlegg

Styret vedtok i går at vi skal ha lokallag i Oslo, og Arne Waadeland er det nye lokallagets leder.

Det ser ut til å bli en god start på lokallaget også med Lillehammer Cruisingen på søndag.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker!

Jeg ønsker å rette en takk til VACN-styret for tilliten. Håper og tror at dette vil gi grobunn for et godt og intimt miljø i Osloområdet. Hvis HøstCruisingen på søndag blir suksess, så kan det komme mange nye prosjekter fra denne kanten.

Mvh Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, og velkommen i klubben...av lokallagsledere alltså... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ånei ånei, enda en sjef, ånei ånei... :eek:

Gratulerer Arne... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis :)

Er dette en Oslo + Akershus "satsing" ? Så vi stakkarerer litt lenger vest også kan være med :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Wathne

Grattis :)

Er dette en Oslo + Akershus "satsing" ? Så vi stakkarerer litt lenger vest også kan være med :D

Takker. Her er det plass til ALLE.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke helt klart definert hvilke områder lokallaget skal dekke ennå, bortsett fra Oslo. Det er vel greit at det også dekker litt av Akershus, (bortsett fra de delene av Akershus som er dekket fra før - Follo og Aurskog-Høland).

Lokallagsleder kan jo foreslå noe.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke og ikke har jeg noe med det, men møtene på Lørenskog skal bestå. Jeg vil komme til å prøve å få i gang møter i Oslo av og til. Disse møtene kommer i tillegg til Lørenskogmøtene. Dette blir kun hvis det er stemning for slike. Her vil jo Bærum kunne ha møtt også. Jeg kunne tenke med møter på Ullevål stadionområdet. Sentralt og kort vei til både Burger King og Dolly Dimple... men dette er kun tanker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ullevål stadion er ikke så dumt kanskje, flere spisesteder ja, BilXtra butikk er det også der (sjefen der kjører Passat, har snakket med han noen ganger, kanskje vi kan få klubbrabatt også).

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Ullevål stadion er ikke så dumt kanskje, flere spisesteder ja, BilXtra butikk er det også der (sjefen der kjører Passat, har snakket med han noen ganger, kanskje vi kan få klubbrabatt også).

BB

Rene Kinderegget dette Bjørn :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har jo McDonald's rett over veien der også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel besøk fra Drammen lokallag også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, Arne! Velfortjent..

Men hvem må man ligge med for å få en sånn tittel??:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger til at Hr. John Arild Martinsen følger tett på som styremedlem/nestleder i lokallaget ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk alle sammen! Gratulerer John-Arild Marthinsen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BB

Jeg var innom BilXtra i dag, de skal flytte. Aner ikke hvor. Det var restesalg der inne, men desverre nesten ingenting igjen.: nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der kaster vi oss inn med en egen butikk for vw-audi frelste. ÅÅÅÅÅ det hadde vært drømmen det.... hehe GRATULERER så mye Arne, det fortjener du virkelig. Det har vært en glede å bli kjent med deg gjennom møtene på lørenskog og du er altid en blid og hyggelig kar. nok en gang GRATULERER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Jeg var innom BilXtra i dag, de skal flytte. Aner ikke hvor. Det var restesalg der inne, men desverre nesten ingenting igjen.: nei :

Hehe, jeg var innom der jeg også i dag, de flytter ca 10m til nytt lokale i 'gågata' innenfor (mindre lokale - de åpnet den nye butikken i dag faktisk). Jeg snakket med han som driver sjappa, han kunne ordne en rabatt til oss.

I det gamle lokalet skal det bli vinmonopol sa han.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg var innom der jeg også i dag, de flytter ca 10m til nytt lokale i 'gågata' innenfor (mindre lokale - de åpnet den nye butikken i dag faktisk). Jeg snakket med han som driver sjappa, han kunne ordne en rabatt til oss.

I det gamle lokalet skal det bli vinmonopol sa han.

BB

Vinmonopol WOW:tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Takk alle sammen! Gratulerer John-Arild Marthinsen ;)

Takker Arne.:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.