#1 Skrevet Oktober 22, 2007 Har akurat vært med å satt inn manuell kasse i en 91mod passat med 2.0 16v nå. men det som er problemet er at når vi skal starte den så må den få signal om at den står i park. så jeg lurer på om noen har koblingsskjema over detta ell om det er noen som vet hvilke ledninger som må kobler i sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Har planer om å utføre akkurat samme selv innen kort tid. Og skulle da i den annledning hatt samme skjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 sendte pm til Morten Bondø nå og fikk litt info. de på ES bygger om på S4/S6 så burde være enkel sak på passelaten og. hei hei. Det skal bare være en ledning som trenger kobles. Jeg husker ikke akkurat hvilken ledning dette var. Mener det var en ledning som var kobla i jord, eller ga 12v når bilen sto i park eller N, men ikke ellers. Denne må da bare settes konstant i 12v eller jord. Om du sender en PM til Magnus Pharo her på forumet så kanskje han husker. Ellers så kan jeg spørre Julie på ES. Hun som holdt på med dette sist nå. Så da sjekker jeg opp med Magnus Pharo og evt Julie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Flotters:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Ikke fått noe svar fra Magnus enda. men lar det gå til i morgen før jeg prøver å kontakte andre. Kan også prøve å søke meg fram til hvilken ledning som har jord / + når jeg har min i Park før jeg tar ut kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2007 Skru av gir velge føleren.Kopl til orginal kontakta å sett den i park,å vips så starter den nok. Gjorde detta på en s4 jeg byggde om en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2007 Hehe. men da er det jo masse deler til overs som ligger i motorrommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2007 Da har jeg fått svar fra Magnus. det er en stk ledning som må jordes. Han hadde det skrevet ned et sted. Men gjenstår for han å finne stedet burde la seg gjøre å få en løsning snarlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2007 Det er flotters. da får vi prøve å se hvordan det går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2007 Fant ikke ut noe når jeg var i værste i går. prøvde å jorde samtlige ledninger i koblinga men ingenting skjedde. btw. den svarte er + har jeg nå finni ut gnistra litt i går. hehe. Hadde fått svar av Magnus når jeg kom hjem. men ble ikke noe klokere av det. han mente det var en ledning med en farge som ikke var på koblinga. derav litt problematisk. Så tenkte jeg at jeg fikk søke litt utenlands. og har finni noen tråder som omhandler ombygging på vwvortex forumet. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2251809 EDIT: og der fant jeg tråd som omhandlet resten http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2229049 Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2007 Da kan jeg også bekrefte at metoden funker. var i værste idag og testa med å dytte nedi noen ledninger. Starta med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2007 Jepp fant ut at virket vi oxo:) Takker for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...