#1 Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som vet hvordan det er å montere xenon i sprederene på en Audi A4 2003 mod 8E? Ser nesten ut som at det er noe slags spesial pærer i de lyktene:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2007 Noen som vet hvordan det er å montere xenon i sprederene på en Audi A4 2003 mod 8E? Ser nesten ut som at det er noe slags spesial pærer i de lyktene:S Vet ikke hvilke pærer det er i 2003 modellen, men på min 2006 mod. så er det H11 pærer ivertfall. Kjøpte et sett med 8000k H11 Xenon kit fra Dybvik-Trading jeg, og disse har fungert utmerket. Super service fikk jeg også. Men anbefaler ikke de blå pærene for å montere i park-lysene. Disse blir alt for varme, og smelter seg inn i reflektoren. Har akkurat hatt dette problemet på min A4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Er H11 i B6 også. Hvordan ble 8000k i farge i forhold til hovedlysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Ok:) Takker for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...