Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går med 9x19 ET35 bak og 8.5x19 ET35 fram uten å modde skjermene.

skal ha justerbart senkesett,så ja,det er store muligheter for at den blir lav:)

tenker å kjøre på 255x30 bak og 235x35 fram,hvis mulig

takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det går med 9x19 ET35 bak og 8.5x19 ET35 fram uten å modde skjermene.

skal ha justerbart senkesett,så ja,det er store muligheter for at den blir lav:)

tenker å kjøre på 255x30 bak og 235x35 fram,hvis mulig

takk!

Nå skal ikke jeg svare på hvorvidt det er plass på bilen din, men det er ett par andre ting jeg vil nevne. For det første har ikke de 2 dekkdimensjonene du nevner i nærheten av den samme rulleomkretsen. Det nærmeste vil være å bruke 235/35 foran og 275/30 bak. 225/35 og 265/30 er også et alternativ. Men med bare en halv tomme forskjell i felgbredde foran kontra bak vil dette heller se merkelig ut. Gå derfor for 235/35 både foran og bak. Eventuellt 225/35 hvis du vil ha den laaaav uten å valse. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på 8,5x19 ET 35 med 235/35 forran på min. Det vil nok subbe om jeg senker mye. Så en annen ganske senket B7 med samme felger som meg, bare i ET 42. Det gikk visst greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.