#1 Skrevet Oktober 22, 2007 Det er et lite problem med el-vinduet på venstre bakdør på min A6 som jeg tenkte jeg skulle lufte her. Problemet er at bryteren på venstre bakdør ikke fungerer. Vindusheisen fungerer fint fra førerdøren, inkl. auto-funksjonen. Det fungerer også fint fra fjernkontrollen (nøkkelen) Greit nok, tenker man kanskje, man får bytte bryter. Jeg forsøkte en annen bryter i dag, men fremdeles ikke liv. Dermed tenkte jeg at det kunne være sikkerhetsbryteren foran som kranglet, så jeg forsøkte et annet bryterpanel på førerdøren også, men fremdeles ikke noe liv i vinduet når man trykker på bryteren på bakdøren. Jeg antar at det kan være brudd eller dårlig kontakt på kabelen i døråpningen, men jeg ville bare spør om det er noen erfaring blant folket om det kan være noe annet som forårsaket problemet, som f.eks. kontrollenheten for vinduene? For ordens skyld: alle de andre vinduene fungerer utmerket, både fra førerdør, og respektive dør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Ingen som har noen ideer, anelser eller tanker om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei. Hadde samme problemet på min A4. Gjaldt og venstre bakdør. Var et lednings stikk i kontakten mellom dør og bil som var knekt. Trakk bare en ny ledning forbi kontakten og koblet til på begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Støtter teorien du allerede har på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Var egentlig det jeg trodde ja, ville bare lufte det her for å høre om det var noen andre erfaringer. Får ta en kikk på ledningene en vakker dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...