Anbefalte innlegg

Det er et lite problem med el-vinduet på venstre bakdør på min A6 som jeg tenkte jeg skulle lufte her. Problemet er at bryteren på venstre bakdør ikke fungerer. Vindusheisen fungerer fint fra førerdøren, inkl. auto-funksjonen. Det fungerer også fint fra fjernkontrollen (nøkkelen)

Greit nok, tenker man kanskje, man får bytte bryter. Jeg forsøkte en annen bryter i dag, men fremdeles ikke liv. Dermed tenkte jeg at det kunne være sikkerhetsbryteren foran som kranglet, så jeg forsøkte et annet bryterpanel på førerdøren også, men fremdeles ikke noe liv i vinduet når man trykker på bryteren på bakdøren.

Jeg antar at det kan være brudd eller dårlig kontakt på kabelen i døråpningen, men jeg ville bare spør om det er noen erfaring blant folket om det kan være noe annet som forårsaket problemet, som f.eks. kontrollenheten for vinduene?

For ordens skyld: alle de andre vinduene fungerer utmerket, både fra førerdør, og respektive dør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen ideer, anelser eller tanker om dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hadde samme problemet på min A4. Gjaldt og venstre bakdør. Var et lednings stikk i kontakten mellom dør og bil som var knekt. Trakk bare en ny ledning forbi kontakten og koblet til på begge sider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter teorien du allerede har på denne. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var egentlig det jeg trodde ja, ville bare lufte det her for å høre om det var noen andre erfaringer. Får ta en kikk på ledningene en vakker dag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.