#1 Skrevet Oktober 22, 2007 Er s4 2.7 turbo noe å stole på.. E den bra eller er det mye tull med.. Hva skal eg se etter vist det er noe å se etter da Takk for svar Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2007 Turboene er vel en svakhet når de har begynt å bli noen år.... dyrt å bytte også Det var det jeg vet vet om disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2007 Om den er til å stole på, vil jo stort sett ha sammenheng med hvordan den er tatt vare på. Men er den biten i boks, er den vel i hvert fall ikke noe verre enn det meste annet. Noen tendenser til kam-problematikk begynner jo å dukke opp også på disse motorene, men på den annen side vil jeg jo påstå at fordelene også er mange. Ligger vel for øvrig en del tråder om disse motorene på forumet fra før av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2007 Er vel dårlig kvalitet på eksos manifold mener jeg og ha hørt som gjør at det løsner små biter innvendig som fyker inn i turbo og da tar disse kvelden. Ikke 100% sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2007 Er vel dårlig kvalitet på eksos manifold mener jeg og ha hørt som gjør at det løsner små biter innvendig som fyker inn i turbo og da tar disse kvelden. Ikke 100% sikker... Dette gjelder de første årgangene ja, men ble siden utbedret. Også denne problematikken er mer enn godt nok beskrevet i flere andre tråder her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...