Brakett til RS2 kalippere?

Anbefalte innlegg

Er det samme braketter til de små RS2 kalipperne og big reds'ene??

Noen her inne som har fabrikert noen med hell, og tilfeldigvis har mål/tegning på det?

Mvh HH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big red's og de "små" bremsene bruker de samme brakettene ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like så greit å handle disse hos møller, koster i underkant av 1500kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som har fabrikert noen med hell, og tilfeldigvis har mål/tegning på det?

Mvh HH

Er en haug som skryter at de har laget slike opp igjennom åra, men jeg har ennå tilgode å se noen gidde å legge ut tegninger på disse.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du i såfall bestille fra Møller beregn god tid. Fra jeg bestilte til delene lå hos Møller tok det 1 1/2 måned. Men mulig de har lagd opp et par nå :) da jeg bestilte var de tomme i Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har tegning slik att man får frest disse i cnc maskin? flere og flere har jo tilgang til slikt utstyr.. så en eller annen sitter sikkert å ruger på slike flotte tegninger.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er brakettene like foran og bak?

Har ikke besøkt bil eller deler på lenge, men må bestille litt deler så arbeidslysta kommer tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.034motorsport.com har noe bremse deler...

Ser det der, men liten vits i og bestille 2 par braketter om de ikke er like foran og bak. hehe..:P

Noen som gidder og se i familiealbumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke samme. Den bakre sitter i en slags rund plate som skrus på navet.

2 8A0615125A

calliper carrier front. ca. 70€ per stk.

2 8A0615411

calliper carrier

left rear. ca. 90€

(2) 8A0615412

calliper carrier

right rear. ca.90€

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der:) Takker for det. Ser ikke ut som jeg finner den på 034 da.. Og da er vel møller eneste utvei :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brakettene forran og bak er HELT forskjellig ja. Den bak er en rund plate i aluminium som man må montere på spindelen før man presser navet inn i lageret. Den holder også blant annet bremseskoa til håndbrekket.

Jeg måtte bestille meg en ny sånn en nå, de folka som skulle montere nytt hjulager for meg klarte å brekke hele plata i to! :( Den kosta forøvrig 1285kr på møller, uten rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brakettene forran og bak er HELT forskjellig ja. Den bak er en rund plate i aluminium som man må montere på spindelen før man presser navet inn i lageret. Den holder også blant annet bremseskoa til håndbrekket.

Jeg måtte bestille meg en ny sånn en nå, de folka som skulle montere nytt hjulager for meg klarte å brekke hele plata i to! :( Den kosta forøvrig 1285kr på møller, uten rabatt.

Se der. Arrg og på møller sist så fikk jeg tilbud på hele 2% rabatt. Smallt på røret.

For noe tull! Får bestille morsomme deler først da skjønner jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.