#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Er det samme braketter til de små RS2 kalipperne og big reds'ene?? Noen her inne som har fabrikert noen med hell, og tilfeldigvis har mål/tegning på det? Mvh HH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Big red's og de "små" bremsene bruker de samme brakettene ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Like så greit å handle disse hos møller, koster i underkant av 1500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Noen her inne som har fabrikert noen med hell, og tilfeldigvis har mål/tegning på det? Mvh HH Er en haug som skryter at de har laget slike opp igjennom åra, men jeg har ennå tilgode å se noen gidde å legge ut tegninger på disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 står litt her: http://www.slybadger.com/cars/s2/brakedetail.htm fra S til RS: http://cgi.ebay.de/2-Bremstraeger-fuer-Audi-RS2-Bremse-fuer-Audi-Coupe-S2_W0QQitemZ120112343785QQihZ002QQcategoryZ63282QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2007 Skulle du i såfall bestille fra Møller beregn god tid. Fra jeg bestilte til delene lå hos Møller tok det 1 1/2 måned. Men mulig de har lagd opp et par nå da jeg bestilte var de tomme i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2007 ingen som har tegning slik att man får frest disse i cnc maskin? flere og flere har jo tilgang til slikt utstyr.. så en eller annen sitter sikkert å ruger på slike flotte tegninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2007 Er brakettene like foran og bak? Har ikke besøkt bil eller deler på lenge, men må bestille litt deler så arbeidslysta kommer tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2007 http://www.034motorsport.com har noe bremse deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2007 http://www.034motorsport.com har noe bremse deler... Ser det der, men liten vits i og bestille 2 par braketter om de ikke er like foran og bak. hehe.. Noen som gidder og se i familiealbumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2007 Er nok ikke samme. Den bakre sitter i en slags rund plate som skrus på navet. 2 8A0615125A calliper carrier front. ca. 70€ per stk. 2 8A0615411 calliper carrier left rear. ca. 90€ (2) 8A0615412 calliper carrier right rear. ca.90€ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2007 Se der:) Takker for det. Ser ikke ut som jeg finner den på 034 da.. Og da er vel møller eneste utvei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2007 Brakettene forran og bak er HELT forskjellig ja. Den bak er en rund plate i aluminium som man må montere på spindelen før man presser navet inn i lageret. Den holder også blant annet bremseskoa til håndbrekket. Jeg måtte bestille meg en ny sånn en nå, de folka som skulle montere nytt hjulager for meg klarte å brekke hele plata i to! Den kosta forøvrig 1285kr på møller, uten rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2007 Brakettene forran og bak er HELT forskjellig ja. Den bak er en rund plate i aluminium som man må montere på spindelen før man presser navet inn i lageret. Den holder også blant annet bremseskoa til håndbrekket. Jeg måtte bestille meg en ny sånn en nå, de folka som skulle montere nytt hjulager for meg klarte å brekke hele plata i to! Den kosta forøvrig 1285kr på møller, uten rabatt. Se der. Arrg og på møller sist så fikk jeg tilbud på hele 2% rabatt. Smallt på røret. For noe tull! Får bestille morsomme deler først da skjønner jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...