#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Eberspächer var montert i diesel Passat'n da jeg kjøpte den. Jeg har ikke mulighet til å starte oppvarming av bilen mens den står parkert, og lurer derfor på: hva må til for å få dette aktivisert? Hadde vært gromt å kunne styrt dette vha fjernkontroll. Hva vil noe slikt koste, og kan man montere slikt utstyr selv? Tips evt websider som beskriver Eberspächer mottas med takk... Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Ja, den kan oppgraderes til parkeringsvarmer. Pris og hvor mye jobb dette er veit jeg ikke, men fant ei side her som kanskje kan hjelpe deg litt: http://www.in-house.dk/eberspaecher-norge/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2007 mener å ha hørt at dette koster ca 3000 på den type varmere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2007 Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...