#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei, jeg skal pusse ned litt overflaterust på dama sin bil. Hvor er den beste plassen å kjøpe grunning, lakk og utstyr for dette i Trondheim? Trenger da noen som blander lakk som passer orginal farge. Alle tips mottas med takk. PS! Hvilken grunning bør man gå for? For å hindre videre rust mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Autoproducts Nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Tiller Lakk på Lade blander også utifra fargekode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Lakkspesialisten har jeg kjøpt fra. God service og grei pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Takker. Da skal jeg ringe litt rundt imorgen. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2007 Tror de bortom bautas på lade er veldig rimelig på lakk, husker ikke hva sjappa heter, har vært å kjøpt lakk der for flere jeg kjenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2007 Kjøpt lakk hos Tiller lakk på Lade et par ganger. Funka bra de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...