#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei! Har kjøpt meg et vrak av en vinterbil, men tenkte å gi den et oljeskift da det er en halv evighet siden sist. Noen som vet om noen rimelig plasser og som gjør det kjapt og gale? Gidder bare ikke å gjøre det selv med denne. Er snakk om en Volvo 240 stv. Flytebrygge med hjul: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei! Har kjøpt meg et vrak av en vinterbil, men tenkte å gi den et oljeskift da det er en halv evighet siden sist. Noen som vet om noen rimelig plasser og som gjør det kjapt og gale? Gidder bare ikke å gjøre det selv med denne. Er snakk om en Volvo 240 stv. Flytebrygge med hjul: rolleyes Jeg vet om en på sele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Må da være en grei jobb å skifte olje på denne bilen? trenger vel knappt å bruke jekken for å krype under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Må da være en grei jobb å skifte olje på denne bilen? trenger vel knappt å bruke jekken for å krype under Haha, så sant så sant...litt av et slagskip dette her: haha : Jeg vet om en på sele Hehe, tenkte å høre med deg Stian;) Har du tid i helgen feks? Hadde vert digg da jeg tror det er på høøøy tid:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Haha, så sant så sant...litt av et slagskip dette her: haha : Hehe, tenkte å høre med deg Stian;) Har du tid i helgen feks? Hadde vert digg da jeg tror det er på høøøy tid:p Ja er jo fort gjort med et oljeskift. skaffer du oljen selv eller skal jeg skaffe noe billig til deg? Jeg har pent brukt spill olje du kan få gratis av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 Ja er jo fort gjort med et oljeskift. skaffer du oljen selv eller skal jeg skaffe noe billig til deg? Jeg har pent brukt spill olje du kan få gratis av meg Konge, da drar jeg med meg flytebrygga utover til deg i helgen: smil : Hvilken dag passer best? Lørdag, søndag? Har kjøpt olje allerede, så kan ta med den. (Kjøpte tennplugger, oljefilter og lufttilter også i samme slengen...det trengs...*bombe*) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2007 Eller, kan du ikke bare slå på tråden når du har anledning så avtaler vi nærmere der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2007 volvo 240, syge mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2007 Konge, da drar jeg med meg flytebrygga utover til deg i helgen: smil : Hvilken dag passer best? Lørdag, søndag? Har kjøpt olje allerede, så kan ta med den. (Kjøpte tennplugger, oljefilter og lufttilter også i samme slengen...det trengs...*bombe*) send meg en melding på fredag så finner vi utav det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2007 volvo 240, syge mann! Haha, I know...vakraste bilen eg har sett:shf: Stian: då snakkes me på fredag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2007 Haha, I know...vakraste bilen eg har sett:shf: Stian: då snakkes me på fredag:) Fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...