#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Noen som vet delenr til laderegulator på S4 AAN -93 modell, står en HELLA 14.5V regulator der i dag, men Møller har ikke Hella. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 Sorry, har ikke nummeret.. Men dette er da mye bedre å få hos f.eks. Mekonomen eller en bildel/bilelektroforretning? Er ikke så mange regulatorer å velge mellom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 er nok denne vis jeeg ikke tar feil. snr: 068903803D eller 068903803DX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 er nok denne vis jeeg ikke tar feil.snr: 068903803D eller 068903803DX Er DX som du må bruke,er "byttedel" så du må levere inn den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 OK, takk for svar alle mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2007 Har du kjøpt denne Roy? Min er så og si død nå. Pris på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2007 Laderegulatoren er vel ikke byttedel? Får kjøpt slike på bilrekvisitabutikker. Kjøpte i allefall bosch 15v for typ 100kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2007 Fordeler/ulemper med å gå for en 15v isteden for 14.5? Noe som kan gå i stykker etc? Betalte 450 for en slik via Viking en gang bilen stoppa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2007 Hvis du havner i Sahara eller andre varme ørkenområder med bilen, vil kanskje batteriets levetid reduseres I nordisk klima er det ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2007 Batteriet får litt "hardere" ladding. Bare sørg for at det er vann over cellene, hvis du har den gamle typen batteri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2007 Hvorfor bytter dere denne? Fordi dynamoen ikke lader nok eller fordi lader ugjevnt? jeg sliter med at dynamoen "jager" fra 14 til 15v på gjevnt turtall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2007 Ingen vits å sette på 15v regulator istedenfor 14.5v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 27, 2007 Etter hva jeg har lest om 15v spenningsregulator står jeg over det valget. Er ikke bra med tanke på risiko for gassing og ødelegge batteriene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 27, 2007 Fordeler/ulemper med å gå for en 15v isteden for 14.5? Noe som kan gå i stykker etc? Betalte 450 for en slik via Viking en gang bilen stoppa Og den koster det samme på Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...