Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en Golf 4 som jeg vurderer å "sote" alle rutene på, bortsett fra frontruta så klart:p. Har tenkt å demontere alle rutene å gjøre dette selv, da det ble ganske bra på den forrige bilen jeg hadde. Det jeg da lurer på er hvor mange prosent som anbefales og hvilken type solfilm jeg bør velge? Vil jo se ut, men samtidlig så vil jeg ha det ganske mørkt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at det skal bli best mulig, bør man jo sende det inn til noen som kan det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at det skal bli best mulig, bør man jo sende det inn til noen som kan det..

 

Når en plukker ut rutene, er det ikke noe problem å få "proff-kvalitet" ved å legge selv da. Men da må man selvsagt bruke ordentlig film også. Ikke noe biltema varer.

 

Anbefaler å prøve å få kjøpt film fra firma som driver med dette rundt der du bor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at det skal bli best mulig, bør man jo sende det inn til noen som kan det..

 

Har prøvd det før og det var ikke noe problem, så lenge jeg tar ut rutene og tar meg god tid så. :) De som "kan" dette tar jo som regel ikke ut rutene når de gjør det heller. Men vil gjerne vite hva dere anbefaler til hvor mørk jeg bør ha filmen...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink t å sot du øystein:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30% har jeg på passaten..

syns dette er akkurat passe!

 

blir også pent på din vil jeg tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M filmen er meget bra.. men koster litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange prosent filmen holder avhenger av produsent, jeg har 35% fra ABM Reklame å syns det er helt greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

din er jo veldig pen morten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt film på min nå. Ble veldig bra. 35% lysgjennomslipp foran og 20% på resten. Synes det ble ganske bra.:)

red26.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.