Hvordan demontere dørtrekk på 8P?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier; Hvordan går jeg frem når jeg skal demontere dør trekkene på en 8P...finner nemlig bare en skru/torx i bunnen av dørtrekket...må jo være noe mer?

Noen som har gjort det før og har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det er det samme som på min A4, ta av den pyntelista som er ved døråpnerern og ta av dekslet som er i håntaket når du lukker døren, er en skrue der også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det er det samme som på min A4, ta av den pyntelista som er ved døråpnerern og ta av dekslet som er i håntaket når du lukker døren, er en skrue der også!

Ok er ikke helt sikker på om jeg vet hvilken liste men jeg skal prøve å se! Takk for svar!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg skal sote rutene og han som skal gjøre jobben mente at det absolutt var nødvendig å demontere dørtrekket...Jeg har set på bilder at når dør trekket er tatt vekk er det bare metall...man ser ikke engang ruten. Kan det virkelig stemme at dør trekket må vekk for å putte film på ruten? Går det ikke an å legge filmen ned under den gummilisten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg skal sote rutene og han som skal gjøre jobben mente at det absolutt var nødvendig å demontere dørtrekket...Jeg har set på bilder at når dør trekket er tatt vekk er det bare metall...man ser ikke engang ruten. Kan det virkelig stemme at dør trekket må vekk for å putte film på ruten? Går det ikke an å legge filmen ned under den gummilisten?

Trekket MÅ vekk, og det må fjerne en list for å komme til skikkelig. Blir litt jalla om man bare kapper nederst på ruten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekket MÅ vekk, og det må fjerne en list for å komme til skikkelig. Blir litt jalla om man bare kapper nederst på ruten.

Dvs. at trekket må av samt den list som må demonteres. Så langt er jeg med men vil du mene at rutene må ut av døren, hvordan gjøres dette. Som sagt når man har tatt vekk trekket ser man jo rett inn i metallet, ser jo ikke ut som det finnes noen rute der...Se på bildet; er det der hvor jeg har markert at de går inn og "løsner" ruten slik den kan dra opp?

IMG_1832.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.