#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Lurer på hvordan jeg kommer til ledningene som går ut fra tenningslåsen på en audi 100 med det nye dashbordet. Skal montere turbotimer, men har ikke funnet ut hvordan jeg skal demontere for å komme til ledningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 kanskje det holder med å bare skru ut panelen under dashen, ellers må du ut med dashbordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Har vært av med panelet. Men virker som den luftkanalen som går fra vifta til dysene på venstre side er i veien for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 ja sant det. er jævla trangt bak der. ville nesten prøvd å skrudd løst dashen jeg da. er ikke kjempemoro men da skal du få det til vil jeg tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Du kommer til låsen ved å skru ut instrument panelet. Er ikke fryktelig vanskelig. Gjort det mange ganger selv (har byttet pærer, og følerer osv i instrumentpanelet, samt fiklet med tenningen i feilsøkingsforsøk tidligere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2007 er mulig det også,ja hehe men må være litt pygme' i fingra da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2007 Var ute med instrumentet, men virket ikke som jeg var mulig å komme til likevel? Spørs om jeg ikke så godt nok etter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2007 Er det ikke bare å jekke løs den luftkanalen, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2007 Satser på det. Får vel prøve det ikveld tenker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...