#1 Skrevet September 3, 2004 Hva kom dere fram til på styre møte?? Hvar det noe vi bør få vite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2004 Knut har detaljene, men vi diskuterte hva lokallaget skulle gjøre for å få til mer interesante møter neste år...litt aktiviteter o.l. Så ble det foreslått et mulig julebord, men der kommer det nok mer detaljer etterhvert.... Kongsten treff til våren er i full sving... m.m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2004 Julebord er jeg veldig klar for:D Det kan nok være en ide å få litt færre, men innteresange treff.. Da vil det nok være flere som kommer. Det med å kanskje velge månedens bil på treffa å vil trekke folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2004 Vi fikk, som Nikolai sier, en del ideer ned på papiret. Om det ikke skjer så altfor mye nå i vinter, så håper vi iallefall på å få til noe skikkelige greier neste sesong, men kanskje i vinter også. Man trenger jo ikke å gå i hi selvom det er litt kaldt Ellers så er det vel et julebord på gang ja, men det kommer det mer info om senere når vi vet noe selv... Men noe "sosialt" blir det iallefall får vi håpe Var vel egentlig ikke så mye vi kom fram til som er verdt å nevne, men vi kom iallefall et godt stykke nærmere å bli et skikkelig lokallag. Satser på at det blir ordnings fremover nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2004 Høres jo bra ut. Kan jo ikke si jeg selv har bidratt så mye for at det skulle bli ett bra lokallag i det siste, men det blir nok bedere til neste år og framover.. Det er jo liksomt ikke så kult å komme på treff med en gammel 4x4 japse:p Hadde jo et håp om å få fart på gullet i år men vinteren nærmer seg å pengene strekker ikke så langt om dagen:( Men men sånn går det når man er helt tett i hode:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2004 Vel har jo vært bra aktiv du da Jonas.. Har jo vært med på det meste iløpet av året, men at du kjører gris så ting ryker, det er for dårlig! hehe.. Får håpe du kan få den på veien igjen over vinteren da, så kan du komme sterkere tilbake da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2004 Hehe:) Det var planen det.. Tenkte jeg skal ta meg en tur innom sarpsborg motorverksted å høre hva dem skal ha for å fikse toppen så jeg kan bruke den i stede for å kjøpe ny... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...