Ari Vatanen ga meg tunnel-syn

Anbefalte innlegg

Eller som kartleseren uttalte: "Oh... Dear God"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en syk kjøretur, ble nesten redd av å se filmen jo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenk da det der i en bil som har 4wd, 500+ hk, 90% sperre foran og 100% bak, og 5 sylindre som er i det litt hissige hjørnet, så har man jo gruppe b i et nøtteskall. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen. De gutta der kunne/kan kjøre bil. Hadde aldri i verden satt meg på en slik bil,med en slik sjåfør. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han låser tomlene rundt rattet han, og legger de ikke oppover slik som man fikk vite av han Moen på førermøtet på klubbtreffet på Rudskogen: rolleyes

Meget heftig kjøring ja....hoh: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt annerledes film om Ari. Første jeg tenkte her var "hm. på vei til jobben ja." :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahhh, goood gammel klassiker. første jeg tenker hver gang jeg ser denne filmen og de viser bilen utenfra, er "damn. den vingen der hadde gitt massive mengder respekt hos rånerne" :P

Og må innrømme at det er jo og evig rått å se helt mot slutten når han bremser seg inn i en sving, og han sklir sidelengs mot ytterste 10cm (ser det ut som) av veien, med x antall meters takrulling hvis han kjører over kanten. tenke seg til å sitte i bilen på vei opp der, med ari som fører. Grøss. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lett meldt meg frivillig til en tur med de gamle gruppe B gutta.......!!!

Tenk for en opplevelse det må vere å ligge sidelengs oppover en grusvei i 200km/t å fortsatt ha full kontroll over det man driver med.......har jamt flat fjøl og mater på med det går hele tiden!!!

Aiaiai.....det hadde vert den ultimate opplevelsen,heller gruppe B enn F1 for min del iallefall!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heller gruppe B enn F1 for min del iallefall!!!

Enig! : rock :

For instance, the Lancia Delta S4 could accelerate from 0 to 100 km/h in 2.3 seconds on a gravel road. Henri Toivonen drove an S4 around Estoril, the Portuguese Grand Prix circuit, so quickly that he would have qualified sixth for the 1986 Portuguese Grand Prix. Nigel Mansell sampled a Peugeot 205 T16 and said it could out-accelerate his F1 car.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt annerledes film om Ari. Første jeg tenkte her var "hm. på vei til jobben ja." :D

Go i spansk også : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke Gigi Galli gjør det så galt heller jeg. Legg spesielt merke til den siste sladden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har god timing på kjøringa si......:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seksuelt...meget seksuelt...:tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke Gigi Galli gjør det så galt heller jeg. Legg spesielt merke til den siste sladden.

Er jo berre heilt rått :tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller som kartleseren uttalte: "Oh... Dear God"

skal jeg ha meg opel igjend så må det bli en manta 400 ja, drøme bil(banner vell i kirka nå he he)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med deg tor olav. manta 400 er en konge bil. vill ha meg en slik i tiden jeg også! menn når det bir er vell noe helt annet!hehe.

skulle likt og sutte på i denn mantaen hann har på denn første posta filmen! digg kjøring :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy Feite!!:tilber:

Gutta kan kjøre bil i alle fall!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til første film i denne tråden:

Blei litt skeptisk til hvor mye han sa "maybe" når han leste notene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til første film i denne tråden:

Blei litt skeptisk til hvor mye han sa "maybe" når han leste notene...

Kartlesere har et eget språk, men jeg tror han henviser til øvre mulige hastighet som Ari kan kjøre. De lager jo notene i fellesskap på forhånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.