#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Noken som har peiling på om det går å ettermontere cruisecontrol på 2001 A6?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2007 ja.... spesielt hvis du har diesel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2007 Går bra det på din hvis det er en 2.5 TDI. Da har den såkalt e-gass. Rundt 1500 kr i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2007 Ka deler trenger eg? Har du gjort dette på din Kristoffer? Er en 2,5 tdi 180hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Du trenger ny blinkelys-hendel pluss et lite "ledningsnett". Flere sjapper som selger dette. Fås kjøpt bla. her http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp Etter dette er montert må du omprogrammere bilen vha. VAG-COM el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 Ka deler trenger eg? Har du gjort dette på din Kristoffer?Er en 2,5 tdi 180hk. jeg har nesten gjort det. Har hendelen samt ledningsnettet liggende... var planen å gjøre dette samtidig som jeg byttet instrument (fordi rattet må av) så har det stoppet opp litt... du kan jo få kjøpe delene mine hvis jeg ikke installerer det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...