Anbefalte innlegg

Noen som kan ta på seg lakkeringsjobb her på forumet ? eller kjenner noen som er rimelige og gode? (ofte dårlig sammensetning men...)

Bilen er en A6 avant, en forskjerm som skal lakkeres, Bakfanger, og lakkes "helt ned" resten av bilen, altså nederste delen som ikke er lakkert...

Noen som evt. har gjort dette og kan komme med ca. pris på hva det BØR koste..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja bare å kom oppover til tromsø :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på her. Når det passer seg trenger jeg ca samme jobb på min Bora - altså skjørtene foran og bak..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan henge meg på også...har en helt ny fanger til en 8P jeg skulle ha lakkert billig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja bare å kom oppover til tromsø :P

Blir kanskje litt i lengste laget for å spare penger... kanskje jeg skule ta en 14 dager i Tromsø til sommeren ? :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 3500,- ink mva. for å få sveist igjen et antenne hull, rettet noen små bulker og lakkering av bakskjermen pluss ene B stolpe dekslet som hadde fått en bulk. Bare sånn til sammenligning. Dette var hos Rett Lakk i Klæbu utenfor Trondheim.

Men de ligger nok litt under snittet i pris men gjør kjempe bra jobb, i allefall er det min erfaring, har brukt de flere gangner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Moss Billakkering.

Rette/valse to buer, pluss lakkering på to buer, to skjørter og bakfanger havnet på 5000,-

Synes ikke det var så ille.

Hvertfall den prisen dem sa.

Skal opp til Tirsdag og bestille time, så da får man se hva det blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Moss Billakkering.

Rette/valse to buer, pluss lakkering på to buer, to skjørter og bakfanger havnet på 5000,-

Synes ikke det var så ille.

Hvertfall den prisen dem sa.

Skal opp til Tirsdag og bestille time, så da får man se hva det blir.

EDIT:

Retting/valsing av to buer.

Lakkering av to buer, sideskjørter og bakfanger.

Kom på 8000,- inkl mva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! den er god!

Har fått gode svar! Mange takk...får se om jeg tar dette før vinteren kommer eller etter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.