#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Skal montere bilvarme i min S6 2,2tq. Valget står mellom Webasto eller Eberspascher. Noen med erfaringer eller meninger?? Mvh Jan-Åge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2007 Lukter litt på dette jeg også, så det hadde vært kjekt med litt info. Hva som anbefales, pris osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg har Webasto på min S6. Har byttet glødeplugg og flammevakt en gang og nå er vannpumpen gåen. Det er alt som er byttet i løpet av 11 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2007 Hvem monterer slikt? Og hvor mye koster dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2007 fant ut at webasto koster 18800,- å få montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2007 Eberspascher er vel noe billigere men i følge de som har litt erfaring innen dette så er vel webastoen bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...