#1 Skrevet Oktober 23, 2007 Tok en kjapp runde for å se over hvordan jeg skal montere nyestolene mine. Fant ut at styreskinnen i midten på understellet på RS2 stolene var ulik orginal stolene. Låsebolten i forkant skal inn fra venstre på S2 stolene, mens på RS2 stolene skal den inn fra høyre. Regner med her er flere som har montert slike stoler i S2 Coupe. Er på jakt etter en liten "how to" guide slik jeg slipper å rote med ting jeg egentlig ikke har peiling på! Alle tips mottas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2007 Heisann. Prøvde og montere inn S2 stoler i en 90CQ. Da fikk jeg samme problemet. Det virker som det kun er S2 som har festet på "feil" side:) Det jeg gjorde var og flytte hantaket på stolen over på motsatt side. Der er ferdige hull i forkant på setet til og skru fast klemmen som holder armen. I bakkant må du desverre sveise inn et nytt feste til til armen. Dette fant jeg ut var den enkleste og beste løsningen, da det var et xxxxxx og bytte understell på disse stolene. For hvis man ser etter, så passer passasjer side over på førerside, og omvendt. Men var jo ikke mulig (på en normal måte) og flytte sikkerhetsbelte lås over, da disse ser ut til og være presset på plass. Pass på ved sveising, at du har duk imellom, så ikke stolen tar fyr da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2007 Høres bra ut! Flere som har erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg har rs2 stoler i min og har ikke gjort noe med justeringa enda, bare drar ut pinnen og justerer det jeg skal. Får vel ta å se på det etterhvert for å få det skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2007 Hva med å bruke understellet fra de stolene du har fra før? Jeg gjorde det på coupe'en jeg hadde når jeg satte inn s2-seter. Siden jeg ikke hadde sportseter sveiset jeg over bøylene som holder sidestøtten på sitteputa oppe, men det trenger sikkert ikke du, da du allerede har det Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 Etter en samtale med Mr. Rui ser det ut som jeg går for samme løsningen som han. Fester en ring i låsebolten til midtskinnen, slik den blir lettere å drage ut. Driter i hele hendelen som kobler setet fritt. Blir altfor mye unødvendig arbeid å flytte hele mekanismen da der er kun jeg som kjører bilen og setet blir aldri flyttet. Da er det i tilfelle bare å drge ut låsebolten. Kobler opp strøm med et rele som kun får strøm ved tenning og en 15A sikring. Det skal vel funke greit tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...